×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

و باز هم بازگشت


سلام مجدد :)

خب از کجا شروع کنم؟ بابام داشت واسه یه بازدید کاری میومد تهران که مامانم گفت تو که داری میری آرینم همرات ببر دکتر :/

و خب میخواست سه شنبه بیاد پنجشنبه بعد کارش برگرده فک کنم اما خب از اونجایی که منم قرار بود برم و سه شنبه کلاس داشتم دیروز یعنی چهارشنبه صبح اومدیم و ظهر رسیدیم تهران

حدود 48 ساعتی بود نخوابیده بودم چون دوشنبه شب تا بامداد سه شنبه حالم خوب نبود و تپش قلب و فلان و اینا و خواب نمیرفتم و خوب تا چهار پنج داشتم با خودم کلنجار میرفتم بعد ساعت 7 پا شدم برم کلاس و خب کلاسمم 7 تا دو سه بود و وقتی هم اومدم خونه باید وسیله اینا جمع میکردم و یه سری کار تا سه شنبه شب شد و من فک کنم ساعت 4 خوابیدم و 7 پا شدم که اماده شیم بریم فرودگاه

و خب بد نبود با این حال اومدیم اینجا و عصر چهارشنبه قرار خیلی یهویی شد که یه دوست رو که توی کرمان ندیده بودمش :| رو یهویی قرار شد اینجا دیدم فک نمیکردم قضیه شوخی شوخی جدی بشه ببینمش D: یه دو ساعتی به همین شکل رو پل طبیعت اسکل بودیم و بعدش برگشتم خونه و الانم که دارم اینو مینویسم عموم سر کارشه (خونه عموم ایم) و بابام هم رفته به اون بازدید کاری ای که داشته و خب من مانده ام بیکار در اینجا :))

البته بیکار هم نیستم خیلی یه سری سوال هست که باید حلشون کنم و یه سری کار دیگه ، ولی خب تا شنبه که وقت دکتر دارم کار دیگه ای ندارم بکنم

نمیدونم من اینطوری ام یا شمام هستین ، در حالت عادی و توی شهر و خونه خودم همینجوریش خسته ام (بماند که کلا آدم خسته ای ام :دی) دیگه وای به حال اینکه بیام یه شهر دیگه و آب و هوام عوض شه ، کلا خوابم الان :دیییی

+: اسنپ اینجا نسبت به کرمان خیلی گرون عه :| البته عموم میگه تازه این قیمتا خوبه آزانس تقریبا دو برابر میگیره :/

مثلا من مسیر خونه تا مدرسم تو کرمان بدون ترافیک و ماشین کم کمش با سرعت زیاد 15 دقیقه تا 20 دقیقه طول میکشه و با اسنپ 5 هزار تومن میگیره اژانس 6 تومن

اون وقت اینجا از سید خندان تا پل طبیعت 11/500 -____- 

هنوز فرصت نشده که اون مشکل جزئی و یهویی که توی قالبی که درست کردم رو رفعش کنم و واقعا وقتی میگم دو سه روز وقت کردم و قالبه رو درست کردم و دیگه وقت ندارم یعنی این :|

البته الان اینجا نسبتا بیکار ترم ولی خب الان واقعا حسو حالشو ندارم، البته تو کرمان هم همچین نیستم که نفس نتونم بکشم و اینا و فرصت تلف شده هم هست این وسط ولی خب به اندازه کافی نیست و یا تحت تاثیره ! :)

این زمان لعنتی هم انگار که دنبالش کردن نکبتو -_____-


پ.ن: تو تهران چقدر از این وانتا که میان تو کوچه ها میگن "یخچال، فرش، آدم، گزار کهنهههه میبرییییییم" هست :|

پ.ن: من که بعید میدونم اجرایی باشه ولی امید وارم یه روزی آدم شم! D:

#روز_نوشت


دیدگاه ها

آواتاز    alirezaaheni 👦👦 میگه:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۵
الان کارت راحت تره ، چون همه ی وبلاگای خوب خوب رفتن ...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۷
آره خب از زمانی که منم اومدم خیلیا رفتن ولی خب خیلیا هم هستن و خیلیا هم جدید اومدن
ولی خب من خودم وقتام یه جوریه که حتی شده چند هفته توی پنلم هم نیومدم :/
آواتاز    alirezaaheni 👦👦 میگه:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۰
هرچند می دونم توی دلت یه فوحش دادی D:
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۴
نه بابا فوحش چیه D:
من وقت نمیکنم وگر نه کل بیانو می روفتم قبلن ها که بیکار بودم :دییی
آواتاز    alirezaaheni 👦👦 میگه:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۶
به وب منم سر بزن D:
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۹
چشم سر میزنیم D:
آواتاز    alirezaaheni 👦👦 میگه:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۲
الان چطوری آرین ؟
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۵
بد نیستم مرسی :)
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۳
چه قدر عدد ۷ 😂
اسنپ واقعا تهران خیلی بصرفه س😅مترو ولی بصرفه تره!یکمم پیاده روی چاشنیش بشه دیگه محشره!
اختیار داری!آدمی این چه حرفیه استاد😂
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۹
D:
اره خب نسبت به شلوغی و اینا خوبه
:)))
آواتاز    نیلی ‌ میگه:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۰۵
آقا منم مریضم یکی نیست منو ببره دکتر :|
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۸
چطوری؟ :|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی