×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

عاقبت به تنها بودنم هم وابسته شوم ! :)


این منم , منِ حسرت مانده / انگار که کسی وردی برایم خوانده

با نگاه پر غمم هم، دنیا غم نگرفت / از غم من هیچکس ماتم نگرفت

حس تنهایی و رنج و عذابِ دردم / گر که اینها تحمل کردی ، بگویی مَردم

هر بهارِ سبز آید و من زرد در این دنیا ام / گویا که در هر دو جهان هم، من تنها ام

آری این منم ، یک جوانِ پوسیده / که دلش از هر دو جهان رنجیده

عاقبت پرسه زنان بر در و دیوار وجود / هیچ کسی واقفِ این دل، جز خود بنده نبود

بعد از این دغدغه ها خسته شوم / عاقب به تنها بودنم هم، وابسته شوم

روم در خطی صاف در این جاده غم / شاید که امیدی باشد، حتی که یکم

با نا امیدی به امید های جهان پای بندم / من که دیگر ز همه چیز جهان، دل کندم ...


- نمیدونم چرا هر اتفاق حتی یه ذره خوب هم تو زندگیم میوفته که باعث میشه بابتش حتی یکم خوشحال باشم ، یهو پا میشه میره !
شاید به خاطر اینه که حتی دوستام هم باهام رو راست نیستن ...

- به کسی که قدر زحمتی که واسش میکشید رو نمیدونه بها ندید ، هرگز

- هر موقع کسی اومد ازتون خواست تا یه چیزی رو یادش بدید و حداقل کمی پا فشاری کرد اون وقت دلتون یکم واسش بسوزه و یادش بدین ، وگر بهتون میگه "این چرت و پرتا چیه داری میگی وقت رو میگیری" !

- زندگی اینقدر تو سرم زد تا شاید بالاخره بهم یاد داد به هیچ کسی بیشتر از 50 درصد اعتماد نکن !

- چقدر تلخی های زندگی این روز ها به کامم میخورن و به رخ میکشن خودشونو ! :)

- زندگی برای کسایی که عوضی نیستن سخت تر میگذره .. :)

پ.ن: شعر به قلم خودمه دیشب نوشتمش :)

پ.ن2: راجب غلط املایی یا تایپی های پست تو کامنتا چیزی بشنوم بلاک میکنم چون خودم حداقل در این حد سواد دارم پس بفهمین که دستم خورده و هم این رو بهم القا میکنه که کلیت پست رو به لنگ کفشتون گرفتین و فرع رو چسبیدین -_-

پ.ن3: نصیحت کنین یا همچین چیزی هم بلاک میکنم -_-

پ.ن4: اگه خوشتون نیومد یا هرچی کسی شمارو مجبور به خوندن این پست نکرده و میتونین انفالو کنین ، قاعدتا وقتی از دلم میگم به اندازه کافی ناراحت هستم پس لطفا ناراحت ترم نکنین :)


دیدگاه ها

آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۱
شعرَ رو!!!! =))))))))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۱
:))
آواتاز    علیرضا آهنی میگه:
   ۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۶:۵۹
هعی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۲
هعییی :)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۴:۵۹
خیلی خوب خوب بود شعرت:)

از اعتماد نگو...
هر وقت فکر میکنی که اخیش همه چی خوبه همونجاس یه اتفاق حال گیر پیش می اید.یه زمانی استرس از دست دادن روزای خوش رو داشتم.
اما الان به درجه ای رسیدم که نه از روزای ناخوش خیلی دگیرم و نه از روزای خوش خیلی خوش حال:)
خداروشکر گویان میگذرونیم (البته اغراق بگم غر نمیزنم،چون میزنم، زیاد:|شما هم بزنید برا سلامتی خوبه:دی)

من که غلط املایی ندیدم اگر دارید بی زحمت خودتون از هرکدوم یه خط بنویسید‎:D وی با گفتن این جمله سریعا وبلاگو ترک میکند:))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۲
ممنون :)

نمیدونم چرا اینجوریه! ، برا بعضیا هم خوبه ها ، ولی انگار یه عده هم هستن که باید به فنا برن حالا یا به پای اون یه عده دیگه یا برا اینکه زندگی حال کنه یه سریا این وسط دارن زجر میکشن :/

D:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی