×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

بی عنوان !


خب در این که زندگی خیلی نامرد و به فاک دهندس شکی نیست

ولی اصولا نباید همیشه همینطوری باشه 

حس میکنم یه چیزی اشتباهه

نمیدونم چرا خیلیا (تقریبا همه :| ) دوست دارن منو اذیت کنن 

یعنی انگار یه جوریه که اذیت کردن من کار لذت بخشیه :|

حتی عین این جمله ی "اذیت کردنت حال میده" رو چند نفر از (الکی مثلا) دوستام بهم گفتن

خیلی ها به طور از قصد و محسوس و خیلی ها هم از غیر قصد و نا محسوس اذیتم کردن و حتی یک لحظه به کارشون فکر نکردن !

واقعا کسی که مدام یکیو اذیت میکنه ، احساس گناه بهش دست نمیده ؟

یکم فکر ؟

یعنی من حق ندارم آرامش داشته باشم ؟ من دل ندارم که بشکنه ؟ اینکه در برورد باهات متواضع رفتار میکنم یعنی ناراحت نشدم ؟

مگه من اینطوری با شماها رفتار میکنم ؟

واقعا کار این زندگی رو نمیفهمم :)


پ.ن: آیا شما هم وقتی زیر یکی از پستام آهنگ نیست حس میکنید یه چیزی کمه ؟ :|


دیدگاه ها

آواتاز    پر ِ بنفش میگه:
   ۲۰ دی ۹۷ ، ۱۸:۱۶
به شخصه حس نمی‌کنم. گیر دادی :|
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۰
:||||
آواتاز    pary daryayi میگه:
   ۱۲ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۸
من هربارکسی ناراحتم میکنه خودموقانع میکنم ک عمدی نبوده چون اونطوری خیلی بیشترناراحت میشم که به این فکرکنم چندنفرعمدی خواستن باعث ناراحتیم شن.
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ دی ۹۷ ، ۱۷:۰۴
به نظرم کار اشتباهیه این حرکت!
هرچند عمدى بودن یا نبودن خیلى سریع با یکم فکر در رفتار طرف معلوم میشه
دیگه حالا چه برسه طرف خودش بیاد بگه اذیت کردنت حال میده ! :)
آواتاز    آراگُل ‌‌ میگه:
   ۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۸
قوی؟ رسما آدمو میشکنن، پودر میکنن!

:: یه نقطه اوجی داره که آدمو هیجان زده میکنه ((= به نظرت کسی که میرقصه لزوما شاده؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۲۰
شاید اونا هم میخوان همینو ببینن! ولی چرا ؟

نگفتم کسی که میرقصه شاده ، ولی شخصا برا من یه اهنگ شاد نیازه تا بتونم قر بدم :))
آواتاز    بهــ ــار.. میگه:
   ۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۶
عمومی تا چشت دراد
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۶
انشالا خدا خودش بهت رسیدگی کنه :|
آواتاز    آراگُل ‌‌ میگه:
   ۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۱
ناراحت شدم، خیلی )'=
یاد وقتایی افتادم که منم ناراحت شدم و با خودم گفتم اصلا براش اهمیت داره؟ چرا اینکارو کرد؟ یا چرا اینو گفت؟ 
و کاش اونایی که خواسته و ناخواسته ناراحتشون کردم منو ببخشن.

:: دلم خواست با این موزیک برقصم(=
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۳
آره واقها ناراحت کنندست :(
ولی به بند کفش لنگ راست پامون :/ بذا ببینن ما چقدر قوی واستادیم -__-

برقص برقص تا دنیا به روت برقصه :))) :||
البته به نظر خودم اهنگ غمگینه :/

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی