×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

:|


یه مطلب میخواستم بذارم یادم رفت در مورد چی میخواستم بذارم :||


هیچی دیگه گفتم در اطلاع باشید یادتون اومد یادم بندازین :|


چقدر حافظه ی گوگولی مگولی دارم من :/

^_^


دیدگاه ها

آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۳
آفرین
اجرکم عند الله^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۴
٨_٨
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳
به قول مامانم لا اله الا الله بگو یادت بیاد^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۵
دویست بار گفتم

من معمولا تو دستشویی یادم میاد همه چیز ، ولی اونم فایده نداشت :|
آواتاز    خانومی ... میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۹
خخخخ 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۵
:|

^_^
آواتاز    m. moradi میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۱
.
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۲
:|
آواتاز    m. moradi میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۱
سلام
وبلاگ قشنگی داری..
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظری بدین
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۲
چشم

:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی