×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

یه دو روزی شاید ^_^


یه یکی دو روزی تو این وبلاگ نیومدم الان ساعت 2:12 دقیقه صبح که اومدم :| (از ساعت دوازده به بعد صبح حساب میشه دیگه!؟ ) میبینم 7 تا نظر واسم اومده که نخوندمشون ^_^


هیچی دیگه رفتم خوندمشون و جواب دادم !


همین دیگه :|


دیدگاه ها

آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸
من از سفر اومدم با هفده تا نظر خوانده نشده مواجه شدم
انقدر ذوق مرگ بودم^_^
نظر نخونده داشتن خیلی خوش میگذره
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۸
:)

^_^

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی