×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

تولد سه سالگی :))


به عمر وب نگاه کنین ! :)

سه سال! واقعا نمیدونم چی بگم ، سه سال توی بیان بودم و شاهد تغییراتی که شد بودم ، تغییراتی که بعضیاشون خوب و بعضیاشونم حتی خیلی بد بودن 

ولی خب سه سال هم در این وب گذشت ، احساس میکنم پیر شدم :|

یادم میاد اوایلی که اومده بودم و وبلاگ نویسی میکردم نه آپشن دنبال کردنی بود نه اون ستاره عه که اون بالای پنل روشن شه نه ادیت پیام و نه حتی هرزنامه ! :))

خب از خوبیای نبودنش میتونم به این اشاره کنم که هر روز میرفتی وب دوستات تا ببینی پست جدید گذاشتن یا نه و خب یه جوری هر روز مهمان و میزبان هم بودیم

البته خب به شخصه معتقدم خیلی در امر وبلاگ نویسی فعال نبودم مخصوصا وقتی میام وب بعضیاتون و میبینم ملت جلو وبتون صف کشیدن :دی

ولی خب از این خلوت بدون هم نه راضی ام نه ناراضی ! :)

دوست داشتم یه مروری هم بر سه سال گذشته بکنم روی اتفاقاتش ولی خب فکر نمیکنم هیچکدومتون حال خوندن سه متر پست رو داشته باشین :دی چون یه جوری قراره کلی نبودن رو تو یه پست جا کنم :|

قبل از پرداختن به موارد دیگه خدمت شما طول کنم که ( چیه من میخوام طول کنم شما عرض کن :/ ) به رسم موقع تولد معمولا بقیه به فرد مولود شده ( :| ) هدیه و کادو میدن ولی خب اینبار من طی یک حرکت تصمیم گرفتم که یه کادو بدم :دی

بله ! یه قالب بلاگ :دی البته نمیدونم بهش بگم کادو یا چی چون خیلی وقت بود که دوست داشتم یه قالب برای بلاگ بنویسم که از لحاظ فنی و کیفیتی D: خوب باشه ، تقریبا از همون سه سال پیش قبل از اینکه عرفان گونی گونی قالب بریزه تو بیان :دی !!! و خب واقعا هم تنوع داره به نظرم قالب هاش و بخش زیادی از سلیقه هارو پوشش میده و شاید کاری الکی باشه ساخت قالب تو این وضعیت ولی خب کاری بود که سه سال رو دلم بود :دی و دوست داشتم انجامش بدم ، هر چند اونم به دلیل دیر تموم شدن امتحانا ، مشکلات خانوادگی شدید و حتی جام جهانی (:دی) یکم عجله ای شد ولی خب :)

خب دیگه چرت پراکنی بسمه :دی معرفی میکنم در حضور شما اولین قالبی را که در 3 روز با اندک فرصتی که در اختیار داشتم ساختم :)))

قالب در دو ورژن هست D: اولی (سمت چپیه) که ستون پست ها سمت راست عه و دومی (سمت راستیه) که ستون پست ها سمت چپ عه
ظاهر قالب کلا با اون چیزی که فکر میکردم درست کنم متفاوته :| و خب دلیلش هم ذیق وقت در درست کردن برخی عوامل گرافیکی بود :)


در این قسمت مشکلی رخ داده که در حال درست شدن است!


ولی واقعا 3 سال عجیبی بود ! یه چیزی رو که من هیچ وقت درست درک نکردم ، نقل مکان های مکرر بعضی از بلاگر ها بود، یعنی طرف تو این مدت که من میشناختمش شاید چهار پنج بار آدرس وب عوض کرد :| حالا دو بار منطقیه ولی چهار پنج بار D:

حتی باعث شده که بعضیاتونو گم کنم :/ یعنی مثلا اومدین پیام گذاشتین بعد خدایا این کیه چقدر نحوه صحبتش آشناست بعد دیدم بهله D:

ولی خب بد تر از این مورد اینه که وبتونو حذف میکنین ! یا کلا صفحه رو خالی میکنین یه چی منویسین و کلا همه رو پودر میکنی :|

درسته که صاب اختیار وبتوید ولی میخواید برید حداقل حذف نکنین ما دوستون داریم خب :))))

خیلیارو هم اون اوایل میشناختم حتی تلگرام و اینجور جاها گروه داشتیم ولی هیچ کدومشون دیگه نیستن الان!

همه اینارو گفتم ولی خب من خودمم این موضوع به سرم زیاد زده ولی خب همیشه برگشتم و به فنا ندادم :دی ولی خب قصد هم داشتم که بعد از این پست بذارم کنار به دلایل مختلف که لااقل برای خودم قانع کننده هستن ، ولی خب اینکه دیگه ننویسم یا به فاصله بنویسم یا حتی تغییر وب و آدرس بدم! دلیل نمیشه که اینجا رو که مثل یه خونه کوچیک دنج میمونه برام رو تار و مار کنم و وباتون نیام :))))


پ.ن1 : خیلی چیزا رو دوست داشتم بگم و حتی نقه داشتم به یه ترتیبی بگمشون ولی همین الان هم که نگاه میکنم کلی طولانی شد! شاید تو یه پست دیگه ! شایدم دیگه ننویسم :) به هر حال در این مورد اصلا ثبات شخصیتی ندارم و نمی تونم خبر قطعی رفتن یا نرفتن مسئله این است رو بدم :|

پ.ن 2: هیچ وقت اون چیزی که در آخر پست میکنم با اون چیزی میخواستم بنویسم و تو ذهنم در نظر داشتم یکی نبوده ، تازه کلی هم تفاوت داشته :| هعییی ، خدایا تقاضای عقل دارم مرسی :))

پ.ن 3: آقا جان یک بار نوشتن این آقای طولانی (شایدم خانوم طولانی :/ ) به اندازه کافی پیر میکنه آدمو شما انتظار داری یه بار هم بخونمش که اشتباه تایپی هایی که احتمالا داشتم (معمولا دارم :|) رو بگیرم؟ شرم نمیکنی ؟ D:

روزگار به کام :)


دیدگاه ها

آواتاز    tahi :D میگه:
   ۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۴:۳۷
:)))))قالبه رو که ندیدیم و اینا الکی مثلا 😅
کلی آرزوی خوب و خوشگل برات داریم و دوست داریم که بنویسی😊
امیدوارم که با خودت به نتیجه های خوب برسیD:
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۱
اره تو که ندیدی اصلا :)))
تشکر و اینا
منم امید وارم :دى
آواتاز    آرین ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌ میگه:
   ۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۸:۴۲
دلم برای این جور پست ها تنگ شده بود. مرسی هم نام (:
تا وقتی دانشگاه نیومدی این فعالیت های آزادت، قالب نوشتن و برنامه ساختن رو ادامه بده.
دانشگاه که بیای اون قدر سرت شلوغ میشه که حسرت تموم کردن بعضی از پروژه ها تو دلت میمونه (:
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۰
واى نمیدونى چقدر از اینکه نظرتو دیدم خوشحال شدم :)
دلم واسه اون اوایلى که اومده بودم تنگ شده حقیقتا
سعیمو میکنم جدیدا دارم واسه المپیاد میخونم وقت نمیشه خیلى ولی خودمم خیلی دوست دارم
این قالب عه رو هم گذاشته بودم با بوت استرپ نوشته بودمش بعد از انتشار پست یه مشکل ریز توش دیدم حالمو همچین گرفت حالا تا درستش کنم بذارمش دوباره :دى
میفهمم :) دلمون برات تنگ شده هم نام ❤️
آواتاز    پرواز ... میگه:
   ۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۹:۵۳
من موندم چرا همه ش نگران بودی زیاد و طولانی ننویسی :))
اتفاقا من یکی از بلاگراییم که پست طولانی دوست دارم :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۷
خودمم نمیدونم :|
طولانى هاى شما دوست داشتنى ان فک کنم :دى
آواتاز    علیرضا آهنی میگه:
   ۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۴
پس من یه سال دیگه بیام :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۶
نه نه تو یه پست دیگه خبر میدم :دى
آواتاز    علیرضا آهنی میگه:
   ۰۴ تیر ۹۷ ، ۰۷:۳۷
کو قالب ¿
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۱
یه مشکلی پیش اومده که برش داشتم از پست ، تو یه پست دیگه میذارمش دوباره
آواتاز    آندرومدآ ... میگه:
   ۰۴ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۳
مولود نرو بنویس :| جدی ! 
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ تیر ۹۷ ، ۰۰:۵۷
:|
آواتاز    فِ. شین. میگه:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۵
مبارک باشه ((:
+ قالبه باحاله ((: خوشم اومد
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۱
ممنون :)
چشات باحال میبینه :دی
ولی همین الان یه مشکل خیلی ریزی توش دیدم که بد جوری حالمو گرفت :/ بر داشتم فعلا لینک و عکسو چیز های مربوطه رو تا درستش کنم -____-
آواتاز    نیـ ـلی میگه:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۵
می‌زنمتا :|
آره ساخت قالب...ادامه بده :)
وبلاگ‌نویسی هم همینطور...
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۹
حال میده :دی =)
نمیدونم وقت بشه ولی خب هر موقع بشه باشه :))
اونو فکر نمیکنم که بتونم ترک کنم ، ولی خب احتمالا شاید اینجا نه ، شایدم با فاصله زیاد شایدم کلا نه که این مورد بعیده -_-
آواتاز    نیـ ـلی میگه:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۷
هر دوش *-*
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۲
با تشکر D:
ساخت قالب منظورته دیگه؟ 😁
آواتاز    آراگُل . میگه:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۳
نه خب منم کوتاه نموندم ولی تو قطعا تا الان خیلی طولانی تر تر تر شدی D;
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۰
=)))))))
آواتاز    نیـ ـلی میگه:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۴
اولا تبریکاتِ منو پذیرا باش :)))

دوما جانِ من بیا و ادامه بده.
قالب رو می‌گم.
عذر من هم پذیرا باش ولی باس بگم خری اگه ادامه ندی :|
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۸
پذیراییم شمام تچکرات منو پذیرا باش :دی
قالبو ادامه بدم ؟ :|
کدومو ادامه ندم خرم؟ قالبو ( :| ) یا وبلاگو :دی
من اصولا همینجوری هم خرم 😂😐
آواتاز    آراگُل . میگه:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۰
سه سال واقعا؟ بزنم به تخته چقد بزرگ شدین، چقد طولانی شدین، تبریک میگم (((=

این قالب خیلی خوبه^^ نخسته.
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۶
آره سه سال ، پیر شدیم عاموو :))) 
حالا نیست تو خیلی کوتاه موندی :دی
نشکر فراوان :))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی