×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

سوتی باحال :)


خیلی وقت پیش حدودا یک یا دو سال پیش بود برادر یه سوتی خیلی باحال داد.


احتمالا اگه بیاد اینو ببینه من دیگه روی این کره خاکی نیستم D:   ولی قصد مسخره کردنش رو ندارم محض خنده میگمش...


عاغا ما و خانواده دایی مون و خالمون با هم رفته بودیم سفر یه جا همگی وایستادیم فک کنم واسه استراحت بود ، بعد شوهر خالم و خالمو درختر خالم :|  سوار ماشین شدن جلوتر رفتن ، بعد ما راه افتادیم و بعد از یک دقیقه ای داییم اینا راه افتادن (داییم جفت راهنما زده بود)  خلاصه مادر عزیز به برادر گفت پشت سرتو نگاه کن ببین داییت داره میاد یا نه


آقا اونم نگاه کرد و گفت آره دایی عباس جفتک زنون داره میاد  :|||| 


بعدش یه بیست ثانیه ای سکوت مرگ باری تو ماشین حاکم شد بعد یهو همه با هم مردیم از خنده =)))


هیچی دیگه هنوز خود داییم هم نمیدونه این جمله زیبا در وصفش گفته شده  =]  


اصن داغون شدم من =]  


دیدگاه ها

آواتاز    خانومی ... میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۴
خیلی باحال بود :))))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶
=))
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۸
خخخخخ
جالب بود^_^
من در روز سوتی ندم روزم شب نمیشه^_^
یه بار نشسته بودیم سر کلاس ریاضی بحث جدی و هیچکی حق نفس کشیدنم نداشت و اینا
دبیر شروع کرد برگه هارو پخش کنه
یه نفرم پا تخته داشت سوال حل میکرد
برگشت طرفمون گفت چرا گوش نمیدین؟!
منتظر چی هستین؟!
من گفتم:باید پاشین برقصین-_-
تا ده دقیقه نتونست کلاس رو ساکت کنه بعدم زنگ خورد
خداوکیلی عین اندی گفت^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۹
خخخ

^_^

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی