×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

آهنگ جدید ولباگ :)


#آهنگ_وبلاگ

عاغا دوباره سلام دوروز به عیده و از تولد ما هم که یک روز گذشت ( هر چند جشن تولد رو 2 فروردین میگیریم -_- ) گفتم که یه حال کوچولوی دم عیدی بهتون بدم  :)

اینم آهنگ جدید که خواننده و DJ و تنظیم کنندش Avicii هست  :)

اگه اجرا نشد بدونید که مرورگرتون قدیمیه  :)

 

دارم یه سری برنامه های عیدانه تدارک میبینم ( هر چند مغزم زیر بارش واشر سر سیلندر سوزوند D: ) 

شاد باشید...


دیدگاه ها

آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۶
اگه پادگانی نیست بگو گوش کنم 😂
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۷
نه نیست D:

هرچند رو پخش خودکاره D:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی