×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

خسته ام -_-


خیلی خسته ام


واقعا حال زندگی کردن هم ندارم...


من خودم آدمی هستم که اصلا دوست مدارم پست غم گین بذارم


اما واقعا داغونم...


من تو سن 14 سالگی این جوریم وای به حال این که بشم بیست سی ساله...


خیلی آدم عصبی ، تنها و بی حالی هستم...


از روزی هم که یادم میاد بابا مامانم قرص می ریزن تو حلق من :|



دیدگاه ها

آواتاز    خانومی ... میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷
چه بد ...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵
اره
آواتاز    خانومی ... میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۰
این قسمتش چرا خب "از روزی هم که یادم میاد بابا مامانم قرص می ریزن تو حلق من :|
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۳
تا اونجایی که خودشون میگن اینه که ، بخوری بهتر شی آروم ترشی از دیونگیت کم شه :|  آما از نظر من دلایل چتی هستن :/

:))
آواتاز    خانومی ... میگه:
   ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳
چرا خب؟ 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۴
کدوم قسمت؟

این سوال توی زندگیه من بدون جوابه متاسفانه ، حتی برای خودم :/
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۹
همه خستن!
من نیز خسته ام!
اصن همون بوق نزن سالار خستست^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۰
:|

مثل اینکه شما خسته تری چایی بیارم یا قهوه؟ :|

^_^

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی