×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

حالش نیست واقعا :|


چند وقتیه که اصلا حال گذاشتن پست توی ننه نقلی رو ندارم :|

اصن داغونم

یه پست نصفه نیمه هم هنوز مونده که کار مشترک ننه نقلی و آرین نرم افزاره...

البته هنوز خیلی ازش مونده :/

حتی حال ادامه آموزش طراحی وبو هم ندارم :|

کلا از دست رفتم :|||

به نظرتون چه کار کنم من بد بخت؟

دیدگاه ها

آواتاز    ♛ ♛ آرین ♛ ♛ میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۱۹
اثرات تابستونه
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۲۴
عجبااا
:|
^_^
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰
روش کاملا تضمینی ندارم:|
همون صبر پیشه کن درست میشه^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۰
از بس پیشه کردم زیر پاهایم چغندر سبز شد :|
آواتاز    مهران میگه:
   ۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۷
صبر!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵
چقدر آخه؟

:|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی