×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

عنوانش گنگه ^_^


سلام سلام صد تا سلام دیگر!

.

باری دیگر با چرت نوشته ای دیگر در خدمتتونم!

.

آقا دلیل اینکه من پست غمگین یا قشنگ مشنگ :|  نمیذارم ، اینه که من بیشت خنده رو دوست دارم  ^_^ البته کی نداره خخخ :))

.

خلاصه برا همینه که شعر و معر و اینا نمیذارم ، نه که دوس نداشته باشم هاااا ، یه موقع وقت کردم یه شعر طنظ میسرایم میذارم ^_^

.

از این رو یا نوشته هام چرتن  :| یا طنزن :)  البته این وسط چیزای دیگه هم هست مثل همون گودزیلا ها یا اون حرف های دو مطلب مهم!

خلاصه نمیدونم اصلا برا چی این پست رو گذاشتم!!!  حالا که خوندینش دیگه  :/  خلاصه که همین دیگه!

شاد باشید ، هی مطلب بذارین ، هی مطلب بخونین ، قربانتون ( بوس بوس نمیگم  -_- )


دیدگاه ها

آواتاز    ملوس جون میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۴
سلام وبلاگ شما خیلی عالیه از شما خواهش میکنم به وبلاگ من سربزنید ونظر بدید اگه با تبادل لینک ودنبال موافقید خبرم کنید
آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۸
موفق باشی پسر جان (: !
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۵
ممنونم یا شیخ  :)
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۵
افرین:)
همین جوری ادامه بده ترشی هم نخور
تضمینی یه چیزی میشی:)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۹
خخخ  باشه :)

^_^
آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۵
بد نیست یک سری به من هم بزنید.(:
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۹
چشم :)
آواتاز    سحر .... میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۶
سلام وبلاگتون عاالیه

لینک و دنبال شدید خوشحال میشم لینک و دنبال کنید ممنونم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۱۵
شما نیز لینک و دنبال شدید  :)
آواتاز    میس کوثر میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۹
املا پاس شدی عصن؟ =)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۰۳
بله عزیزم :/

اینایی میبینید از قثد هصطند  :/

و از اونجایی که این ولباگ شخصیه ، خیلی به محتواش و بقیه چرت و پرتاش اهمیت نیمدم!
آواتاز    میس کوثر میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۷
نوچ هنوز -_________-

باریک
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۰۱
:)
آواتاز    میس کوثر میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۶
-_________-
کلن کسی دنبال یاد گرفتن نیس تو تابستون :))
چالش آماری اون یکی آرین و دیدی؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۰۰
بلی دیدم
آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۷
عایا تا به حال کسی را دیده اید که از وب خودش کپی نماید؟
خب ببینید اون منم خخخخخخخخ

آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۰۰
بعله  :|

:)
آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۷

رسیدن من به تو

میدانم که نمیشود و 

شدنی نیست

اما باز هم قلبم خر بازی در میاورد و

میگوید 

شاید شد از کجا میدانی؟


nafas sadat


آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۰۰
حرفی ندارم

:|
آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۶
نتــــــرس حـــــوا.....!

سیــــب را بــــا عشـــــق گـــــاز بـــزن

آدم بــــــــــی عشــــــــــق

لیـــاقت بهشــــــت را نــــدارد!




آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۶

حواست باشد

به زودی همراه با اشکم از چشمم خواهی افتاد 

مواظب باش

دفعه ی دیگر

حوالی من و دلم توقف ممنوع 

آه ام زمین گیرت میکند.


nafas sadat


آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۵:۵۹
خوبی عزیزم !؟  :|


آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۶

آهای اونی که میگی من تنهات گذاشتم 

تو رفتی و من سکوت کردم

میتوانی برگردی

و حالا

اگه بازم فریاد از دلتنگی بزنی میزنم تو سرت 

صدای بز کوهی بدی

والاااااااااا

nafas sadat
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۵:۵۹
:|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی