×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

!! I'm not afraid


#آهنگ_وبلاگ

این روزا حالم خیلی خرابه و دلم پر پر هست یه جورایی انگار دویست سی صد تا بغض تو گلوم گیر کرده ، و خوب حرفهایی که توی دلم ته نشن شدن...

برای همین پست نمیذارم که غمناک نشه :)

فک میکنم آهنگ برای پست کافی باشه دیگه...

نام آهنگ: not afraid

خواننده : Eminem

ترجمه و زیرنویس : انگلیسی و فارسی


دیدگاه ها

آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۷
جالب بودا
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۹
:))
هعییییی



عالی بؤود
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۰
😞

:)
آواتاز    برنامه نویس جوان میگه:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۶
اوه مای گاد
روانیه
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۰
:/
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۴
حال خراب کمکی نمیکنه پسر ...
هر چند خودم پودر تر از این صوبتام ، ولی خب ، خوب باش :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۱
میدونم ولى دست خودم نیست 😞
اى بابا پودر؟ ،، پودر ژله شنیده بودیم ولى پودر بهار نشنیده بودیم D:
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۸
:)
ان شاءالله رو به راه بشید :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۱
نیازمند دعاى شما ، ممنون :)
آواتاز    younes noori میگه:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۸
جالب بود
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۲
:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۲
منم همینطور😩😢

ناراحت نباش اشکال نداره یا میگذره یا هم سخت میگذره دیگه چ کنیم همش دنیا روی بدشو نشون میده هییییی

اهنگ عاااالیییس عااالییییی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۲
هـــعـــى ، چى بگم...

هووم :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی