×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

10 سال بعد چگونه خواهم بود؟ :)


سلام :)

میخواستم با یه پست دیگه این حالت از وبم رو که اینجوری شده شروع کنم و کلی حرف داشتم که بزنم و غیره :)

ولی خوب از اونجایی که یکم حوصله و اعصاب میخواست نشد تا اینکه دعوت الی رو برای چالش دیدم و خوب گفتم چی بهتر از این برای شروع D:

و از همین تریبون هم بسیار از الی و شروع کننده این چالش  تچکر میکنم :)

خوب ده سال بعد چه جوری ام؟ :

ده سال بعد ، بعد از اینکه مدالِ طلا یکِ جهانی المپیاد های کامپیوتر و ریاضی رو گرفتم توی یکی از بهترین دانشگاه های دنیا مشغول به تدریس در مقطع دکترا شدم (امید وارم تا اون موقع صنعتی شریف یا یکی از این دانشگاهای ایرانی جز بهترینا باشه مجبور نشیم بریم اون ور آب D: ) و توی یه خونه دنج جمع و جور و مرتب و دوبلکس که یه اتاق مطالعه با کلی کتاب باحال داره و یه تراس توی طبقه دوم توی اتاق خواب هم داره که نماش آرامش بخش باشه و دور از سر و صدا که کتابامو اونجا بخونم D: و یه پیانو هم توی پذیرایی هست که گاهی برای دل خودم بزنم :)  از گل و گیاهم خوشم میاد به شرطی یکی باشه مواظبت کنه!

از اونجایی که ده سال بعد 25 و نیم سالمه شایدم 26 :| خوب قاعدتا ازدواج نکردم و دوست دختر یا نامزد هم ندارم D: و خوب به فکرش هم نیستم و بیشتر دوست دارم روی پروژه هایی که قراره با یکی از شرکت های بزرگ نرم افزاری انجام بدم تمرکز کنم!

البته ادامه دار می بود منتها دیگه گفتم خسته میشید D:

غیر قابل دسترس به نظر نمیرسن! فقط تلاش به اندازه و بدون کم گذاری رو نیاز دارن برای رسیدن بهشون! :)

پ.ن: امشب حدود ساعت یه ربع به ده اینایی توی باشگاه بودم و روی دچرخه بودم و تازه شروع به گرم کردن کرده بودم که دیدم قمقمه ام از این جایی که براش روی دوچرخه بود  افتاد و خوب حقم داشت اخه یکم براش گشاد بود D: بعد دیدم مادر بزرگم زنگ زد گفت کجایی گفتم باشگاه گفت اها الان زلزله اومد فهمیدی ؟ زنگ زدم مامانت جواب نداد :|||||

بعدا اومدم خونه و کاشف به عمل اومد 4.7 یا 5.2 ریشتر بوده و دوبار به فاصله چند صدم ثانیه بوده و من هیچکدومو نفهمیدم :| البته هیچکی نفهمیدم دور و بریام وی من دفعه اولم نیست نمیفهمم :| فک کنم حسگرای لرزشیم خراب شدن D:

پ.ن2: باشگاهو واسه کمرم میرم دکتر گفته ، حرف در نیارینا D:


دیدگاه ها

آواتاز    محمد حسین میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۸
چ باحال
منم یه زمان میخواستم مدال طلای المپیاد ریاضی بگیرم
الانم میخوام مهندسی نرم افزار بخونم (البته ببینیم انشالله رتبه میاریم یا نه)
موفق باشی دوست عزیز :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۲
حالا من چون دوتارو با هم نمیذارن شرکت کنم کامپیوترو انتخاب کردم
انشالا رتبه دلخواه رو میارید :)
تشکر :)
آواتاز    ... UCGAIN ... میگه:
   ۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۴
چه باحال!
فقط و فقط تلاش میخواد
ان شاء الله به اون چیزایی که میخوای برسی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۲
:)
صد در صد!
ممنون ، انشالا :)
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۷
دوست دخترو دیگه داشته باش حیفه ناموسن :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۵
نه ترجیح میدم به درس و علم و کار و اینا فک کنم :دییى
آواتاز    saeede sa میگه:
   ۰۴ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۰
حتما می‌رسیم :))


باز من متوجه میشم ولی از جام جُم نمی خورم:دی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۸
:))
:دى
آواتاز    حدیث میگه:
   ۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۱
اوه امیدوارم که به همش بررررررررررررررررررررررررررسی خیلی عااااااااااالیه
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۶
:))))))
ممنون :)
آواتاز    Or bit میگه:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۷
اوه یه آرین *-*
خیلی 10 خفنی پیش رو داری یکم شبیه 10 سال منه اما اون تیکه که دکتری و تدریس و شریف نه!
خیلی خوبه که ادم به 10 سال بعدش فکر کنه اگه آب باشه که تا دو سال دیگه بنوشیم!

آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۹
یه آرین D:
اره خیلی خوبه :)
امید وارم باشه -_-
آواتاز    nily .. میگه:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۲
آقا پس همین حالا امضا بده تا ده سال دیگه در به در دنبال مخ کامپیوتر و ریاضی نگردیم! D:
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۲
امضا میدم آقا امضا میدم D:
آواتاز    میم چومو میگه:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۹
متنی که برام فرستادی پر از محبت و خوبی بود، قلب مهربونی داری :)

من صرفا داشتم شوخی می کردم، امیدوارم ناراحت نشده باشی ^_-
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۵۶
میدونم ، نه ناراحت نشدم :)

+ اون روشی رو که رمز رو پیدا کردی (که البته خودمم میدونستم هست) رو هم بستم :)
هر چند برای دزدکی وارد شدن همیشه راه هست :)
آواتاز    الـ ـی میگه:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۷
چقدر خفن! :)
دیگه پیانو رو برا اونی بزن که میخواد از گل ها مراقبت کنه :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۰
اصلا گل نخواستم -______-
آواتاز    میم چومو میگه:
   ۰۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۸
دورنمای جالبی بود! این نگاه ایده آل بود یا واقع گرا؟

+ امیدوارم از این که رمزتو هک کردم ناراحت نشی! برنامه نویسی سمت کاربر همینه دیگه P:
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۱
نمیدونم تو بگو :)

+ شما اصلا رمز رو هک نکردید :) در واقع هیچکاری نکردید D: خیلی ساده و آسون بود و اشتباه از من بود
اتفاقا برنامه نویسی سمت کاربر این قدر هم نا امن نیست من حس بستن و درست کردنشو نداشتم :)

+ البته میتونستید درخواست کنید و اخر صفحه رمز رو بخونید :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی