×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

یادم رفتا :|


عاغا میدونی چیه؟

الان که دارم خیلی عمین دقت میکنم ، میبینم یادم رفته واسه پستام کلمه کلی یا همون برچسب بذارم :|

و وقتی بیشتر دقت میکنم ، میگم اخه کلمه کلیدی میخوای چکار D: اصن مگه کسی این غزعبلاتتو میخونه؟ :|

یا مثلا میره سرچ میکنه یادم رفتا :|

میخوام یه شعر رو تغییر بدم ^__^ همون شعری که توی وبلاگ بهار خانوم ،،، اسکول :| ،،، هست رو تغییر بدم ^_^

به خداحافظی تلخ تو سوگند شد!!   //////  تو که رفتی دلم اصلن تنگ نشد :|

مخلص همه ^__^



دیدگاه ها

آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۱
شعار وبم رو^_^
به نظرت جای پوکر فیس لبخند بزنی قشنگ تر نیست؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۴
^_^
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷
خیلی ممنون واقعن
زحمت کشیدی^_^راضی به این همه فسفر سوزانی نبودم والا
ممنون
تغییرش میدم ^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۷
:|

دقیقا نفهمیدم چیو میخوا تغییر بدی؟

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی