×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

چرا اینجورى میگذره واقعا -_-


درود بازم D:

اقا الان اومدم تاریخ آهنگ وبو دیدم برق از کلم پرید :|

دقیقا یک ماه و سه روز گذشته از تاریخش!

ولى من اصلا احساس مفید بودن به این اندازه رو ندارم! شاید از این 33 روز 15 روزش واقعا مفید بوده از لحاظ خوندن و برداشت علمى و غیره

چرا وقت کم میارم اخه؟ :| چرااا اخه -_-

واقعا باید از فردا بیدار که شدم تا 31 ام بیشترِ وقت هاى خالى رو به جای کار هاى چرت و پرت به کار های مورد اهمیتم اختصاص بدم! حدال ببینم سر فصلا تموم میشن تا اون موقع! حل سوال پیشکل -_-

+کتاباى مدرسه رو هم گرفتم ! وقعا این مورد خودش باید تو یه پست که احتمالا بعدى باشه نوشته شه -_-


دیدگاه ها

آواتاز    بهــ ــار.. میگه:
   ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۰
تار عنکبوت بست اینجا که :-"
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۲۳
:)))
آواتاز    احسان ‌‌ میگه:
   ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۲۰
موفق باشین :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۴۱
ممنون :)
آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۲۴
به نظرم تا اخر ماه هرکاری رو که واقعا دوست داری انجام بده.. چون بعدا به هیچ وجه فرصتش رو پیدا نمیکنی
;)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۸
دوست دارم درس بخونم -_-
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۴۴
وییییی! یعنی "جانا سخن از زبان ما میگویی" واقعا چرا اینقدر این تابستون نامهربونی کرد در حق مون -__-
میبینی چه زود میگذره جدی!!!! اصلا باورم نمیشه اینگار همین دیروز بود که داشتم واسه روزای گرم قشنگ برنامه ریزی میکردم!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۴۱
تموم شد دیگه -_-
آواتاز    nily .. میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۱
آهنگ خوبه که! D:

+ خوش ب حالت کتابای ما نیومد هنوز! :|
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۷
اهنگ رو کارى ندارم تاریخشو میگم D:
آواتاز    Poker Face میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۶
من هنوز امادگی روبرویی با کتابای امسال و ندارم '___'
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۸
:دیییییییى
آواتاز    پرواز ... میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۳۹
چرا این همه زیادخونی اخه -_-
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۵۲
اتفاقا خودم حس میکنم اصلا نمیخونم :|
+به دلایل پست قبلى :دى

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی