×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

سر ریز احساسات


امشب بیشتر از همیشه دلم هوای گریه داره.. دلی که پر شده و طاقتش طاق و ظرفش لب ریز

انگار که تو یه گمراهی خاصی گیر افتاده باشی ، نمیدونی چکار کنی ، فشار روحی روانی سنگینی روت باشه

از خودت بدت بیاد دیگه حتی نمیدونی با خودت هم صادق هستی یا نه ؟

یه ماسک رو صورتته و زندگی هم از بیرون و هم از داخل بهت فشار میاره و تو داری دست و پا میزنی که از این وضعیت بیرون بیای ولی هرچی بیشتر دست و پا میزنی بیشتر توش فرو میری مثل یه باتلاق.

گاهی یه سریا میان تو این مسیر هستن که حرفای شاعرانه و انگیزشی میزنن ولی نهایت تاثیر بازه ای داره و دوباره روز از نو روزی از نو

احساس میکنم که ویط یه پل ام ، به عقبم نگاه میکنم خراب شده و جلوم یه مسیری که خودمم نمیدونم به کجا قراره ختم شه...

و همچنان ، خفه کردن بغض درون

گاهی دوست دارم اینقدر گریه کنم ولی به جای گریه ، تو تنهایی خودم با بغض میپوسم ...

این مدت که نبودم و خب روز هایی هم که پیش رومه روز های آسونی نبودن از لحاظ روحی خیلی تحت فشار بودم و هستم ، ولی نمیدونم چکار کنم نمیدونم این حسی که الان نسبت به این وضعیت هام دارم جایز هست یا نه نمیدونم کی میتونه کمک کنه نمیدونم اصن کمک میکنن ؟ نمیدونم که چرا ، چی شد یهو و کلی نمیدونم های دیگه..


پ.ن: تو این مدت ها واثعا وقت نمیشد بیام بنویسم و وقت هم نبود ولی خب اگه حداقل دو خط از احساساتم رو یه جا نمیگفتم میترکیدم دیگه ! :)

پ.ن: ببخشید که نخوندم وباتونو فک کنم وضعیتم معلومه دیگه ! :))

پ.ن: کانا تلگرامم رو هم چند روز بعد انتشارش به دلیل اعصاب بسیار خوبی که دارم همه ممبر هارو ریمو کردم و توش رو پر شد از آتش احساسات مدفون شده ام که یهو شعله ور شد! و خب این بین حرفای رکیکی هم وجود داشت که دوست نداشتم شرمنده شم جلوتون :دی
به هر حال از تمام کسایی که عضو شده بودن عذر خواهی میکنم ، به نظرم بهتر بود یه کانال تک نفره برا بروز احساسات این شکلی میزدم و یه کانال دیگه واسه مطالبی که دوست دارم توشون انتشار بدم بزنم و ایدی اونو میدادم! ، شاید در آینده این حرکتو زدم ! :)

پ.ن: اون قالبی که مدت ها پیش میخواستم انتشار بدم و به دلیل نقص فنی خیلی جزئی که توش دیدم و انتشار ندادم همینه! ، البته هنوز هم وقت نشده نقص فنی رو برطرف کنم اینی که گذاشتم رو وبم یه نسخه قبل تر اون اوناییه که ریلیز شدن P:

پ.ن: عوض کردن قالب هم یهویی بود و الان که اومدم این طور شد ! خب به نظرم هم واسه یه تغییر دکراسیون خوبه هم اینکه اون یکی قابلیت جاوا اسکریپتش غیر فعال شده بود و فعلا به دلیل غیابم تمدیدش نکنم بهتره :)

پ.ن: اگه غلط تایپی یا املایی وجود داره به بزرگی خودتون ببخشید ، وضعم در همین حده الان :)


دیدگاه ها

آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۱
:)
ان شاءالله درست میشه .

به به ... یکی از قشنگ ترین آهنگاهست . اولین آهنگی که توی فضای وبلاگی گوش دادم و دوسش داشتم و پشت بندش دانلودش کردم همین آهنگ بود ... خیلی خوبه 
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم ، اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی ....
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۱
چی بگم ...

:)
خداروشکر اهنگ هایی میذارم مورد پسند شما میشه حداقل :)))
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۰۹
غصه نخورو
حس بد نداشته باشو
همه مون همین طوری ایمو
کاریش نمیشه کردو
باید صبوری کرد :)))))
قالب بامزه ایه بکگراندص اکورپکوره!!!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۴
نمیشه واقعا
البته همه اینطوری نیستن ، چون موقعیت ها فرق داره ، من یه بخش از حرفام مربوط به المپیاد هم میشد :)
تشکر فراوان :)
آواتاز    نیلی ‌ میگه:
   ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۰۵
چقدر قابل درکی. :)
*قالب هم خیلی مناسب به نظر می‌رسه D:
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۵۵
:)
چشات مناسب میبینه D:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی