×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

زلزله شد !


حدود یک ساعت پیش کرمان زلزله شد منم سر کلاس بودم !! 


هیچی دیگه اگه ده ثانیه پیشتر طول میکنید من الان این پستو نمیذاشتم :||


شدت زلزله 5.5 ریشتر


مرکز زلزله :  روستای سیرچ


محل سکونت من :  مرکز استان کرمان ( کرمان ) :))


اینم عکسای خرابی ها در مرکز زلزله:   خداروشکر تا الان اعلام کردن کشته نداشته...



عکس بعدی:




دیدگاه ها

آواتاز    سحر .... میگه:
   ۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۱
وااااااااای خوووووودا چقد خدا دوست داشته اعصابم خوووووووورد شد:((
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۵
:(
آواتاز    nafas ※☺ میگه:
   ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۴
آخ این روز من داشتم سکته میکردم یادمه روز جمعه بود
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۲
کل کرمون داشتن سکته مغزى میکردن  :|

:)
آواتاز    خانومی ... میگه:
   ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۵
وای. خدارو شکر که زنده اید 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۹
:|

خداروشکر
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۸
خدا رو شکر کشته نداده^_^
یه سری شهر ما زلزله اومد مامان من نشسته بود وسط خونه میگفت آخر الزمون شده! 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۱
:|

سر همین زلزله هم ما نشسته بودیم تو کلاس زلزله داشت میومد ما هم همینجوری نشسته بودیم :|

اصن بد جور ضایع شد زلزله بیچاره :|

^_^
آواتاز    رضا میگه:
   ۱۳ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۱۸
باز خدا را شکر که کشته نداشته
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۶
خداروشکر...

ولی خیلی ترس داشت!!    

به قول " آرش "  همه تکون دادیم :)

آرش می فرماید: نکون بده او اووو تکون بده او

ما نیز تکون دادین آن هم به صورت سه بعدی :))

:|
آواتاز    آرین ایکس میگه:
   ۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۲
خدا بهت رحم کرده...
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴
واقعا...

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی