×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

جام جهانی چشمات


music: Yanni - one man's dream

هر بار که به دیدارت می آیم از قبل عجیب تری

زل زده به رخت ، گویی پریشانی ، موهای در هم ، چهره ای رمز آلود

احوالت را میپرسم ، همچنان بی حرکت ، به من زل زده ای

اما آشفتگی چشمانت ، سکوت را میشکند

گویی حرف هایی برای گفتن و داستان هایی برای تعریف کردن دارد

وای که چقدر پر تلاطم است این موج دریای طوفانی

هر بار که به دیدار آشفتگی رخت می ایستم به عمرم چنین قلب پری را پیش از این ملاقات نکرده ام ، قلبی که تشخیص تیرگی و روشنایی آن چندین بار دشوار تر از ملاقاتت در دفعات قبل است ...

بی شک ، اگر جام جهانی چشمان وجود داشت.

غوغای جام جهانی آشفتگی چشمان تو ، هر بار با فاصله دل پر تری را بازگو و به نمایش میگذاشت ..

آه که چه حرف ها میزد با روح تو ، این آینه ...


+: با تشکر از دوستانی که دعوت کردن و رایو بلاگی ها

+: دعوت میکنم از هرکی که این پست رو میخونه اسپشیالی: محمد ، پر ِبنفش و آراگل و...

+: این پست بیشتر وصف حال خودم بود ، هر بار که جلو آیینه میرم انگار سینه ای قفل وایستاده که میخواد فریاد بزنه ولی خفه شده ! :)

+: فاصله تاریخ پست قبلی و این پست رو :))


دیدگاه ها

آواتاز    Maryam میگه:
   ۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۹
سلام 
انصافا خیلی زیبا بود ، قلم تون خیلی خوب ابتدای متن تکلیف مخاطب رو روشن کردین که در وصف خودتون هست ، اولین پست در این زمینه بود که میخوندم 
موفق باشید دوست عزیز 
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۱
ممنون :)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۸
خیلی مرسی :))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۲۱
چاکر ماکریم :)))
یه سری از آهنگا هم لینکاشون خراب شده نمیدونم چرا :/
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۲
الان که همین بیکلامو گوش میدم :)

اما قسمت دسته بندی موزیک  :Chandelier قشنگه :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۷
اوهوم موزیک این پست و موزیک وب (همونی که تو کرکره بالا هست :دی) پیانو هستن دو تا از قطعه های یانی که پست بعدی هم یکی دیگه ازش میذارم احتمالا
قسمت موزیک باکسو موزیکای جدیدی که تو پستام گذاشتمو توش نذاشتم وقت آپدیت نبوده تازه -_-
انشالا آپدیتش میکنم هرچی آهنگ وبم گذاشتم میذارم اونجا کارتون راحت کنم :))))
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۹
ممنان
تموم میشه دوباره میام پلی میکنم میرم بقیه وبلاگا سر میزنم :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۱
:)))))
کدومو دوست دارید بیشتر ؟ :))
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۶
جدا از غمی که داشت
خیلی قشنگ بود :)

وقتی میام وبت میگم آخ جون اینجا آهنگ داره :))
و پِلِیِش میکنم ؛)
آواتاز    پاسخ:
   ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۸
چشاتون قشنگ میبینه :)

:)))))
اصن این آهنگا همش واس شماس بردارین ببرین قابل نداره :دی
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۶
قشنگ بود شعرش ..
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۲
خودم به نیت شعر ننوشتم ولی خب
چشات قشنگ میبینه :)
آواتاز    فِ. شین. میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۶
D:
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۲
:)
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۰
:)))) به به توصیف چشا و اینا!
فکر کنم فقط خط اخر که ذکر آینه شد فهمیدم منظورت خودتی D:
فاصله واقعا زیاده!نمیخوای یکم بیشتر بنویسی؟البته همینم که هنوز مینویسی یعنی به اون درجه از برنامه ریزی دقیق نرسیدی :| D: میخواستم از یه کلمه دیگه استفاده کنم اینجا جاش نبود.
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۹
D:
آره برای همین ذکر کردم :دی
میخواستم کلا ننویسم اگه اینستامو میدیدی :دی
استفاده کن بچه ها خودی ان :دی
آواتاز    پر ِ بنفش میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۹
اقا دید یو سیریسلی اینوایت مییی!!
هی وای من!
باتچکر و با تچکر از لینک نکردن :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۸
یس سیریوسلی آی اینوایتد یو :))
هی وای تو
خواهچ میشه ، آره گفتم شاید دوست نداشته باشی :دی
آواتاز    آراگُل . میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۲
یه غم بزرگی داشت )'= بیا این قفل رو بشکن و خودتو رها کن.
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۹
اوهوم :(
هعی ، قفلش محکمه لعنتی
آواتاز    نیـ ـلی میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۰
اشکمان فوران کرد خو حالاع :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۸
:)
آواتاز    فِ. شین. میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۸
بیشتر بنویس ((:
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۸
نمیدونم ...
سعی میکنم :))
تو خودت هم که خیلی نمینویسی (کنکور را بهانه میکند مثلا!!)  :)))
آواتاز    ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) میگه:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۶
تا الان لگد خوردی؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۸
فعلا برو بنویس دعوتت کردم D:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی