×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

اعلامیه! :)


از اون جایی که جدیدا وقت نمیکنم که بیام پنلم و پست بخونم و پست بذارم و یکم دلمو خالی کنم !

پس مثل خیلیای دیگه تصمیم گرفتم که کانال تلگرام بزنم و گاه گاهایم رو اونجا بنویسم :)

البته دلیل به اینکه اینجا تعطیل شه نمیشه ! :)

آیدی: AloneArian


حال و هوای این روز هایم:

:')


دیدگاه ها

آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۷
سلام آقا آرین
تحوال شما؟
ان شاء الله میام
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۲۹
سلام ممنون
خوبی شما ؟
اقا یه جورایی حذفش کردم -_-
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۷
:)))درسته که اینکار اصلا جارب نیس و نیومدن ب پنل و سر نزدن بهش غم اوره
ولی چشم.
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۵
خودت در جریان هستى دیگه ...! :)
ولى خب کانال نمیتونه جاى وب رو بگیره کلا! :)
آواتاز    عین الف میگه:
   ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۱۸
بح بح ارین خان ، چشم میایم
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۵
قدمتون رو چشم :))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی