×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

آزرده دل از دل!


گویند که گفت سعدی، از اوست که بر آید  /  گر در طلبت رنجی، مارا برسد شاید

چون عشق حرم باشد سهل است بیابان ها  /  عشق و حرم هستند، چال است بیابان ها

در دوره ما هستند، اهداف کمی رنگین  /  در دوره دست تنگی1، جُرش کمی سنگین 

دل گفت که ای آرین، پا را به فرار بگذار  /  اما چو حال را دید، گفت میدهمت آزار

تا دیده ای زد بر من، دید کیسه خالی را  /  گفتا کجا میری؟ سهل است خوشحالی را

گفتا چه کس را هست، کین مرد را طلب دارد  /  گفتم که آینده، چون مزه رُطب دارد2

گفتم که دگر خاموش، این چیست؟ چرا اینکار؟  /  گفتا که تا آخر، من میدهمت آزار


1: خوانده شود: دستنگی   2: مثل خرما شیرینه


پ.ن: عجب حالیست! لطفا با آهنگ در حال پلی خوانده شود :دیی :)))

پ.ن بعدی:  من کلا از لحاظ روحی در حدی داغونم که میام شعر اجتماعی بنویسم یهو معکوس میزنم یهو میره تو فاز عاشقانه جعبه دنده میشکونم :| یا مثلا میام عاشقانه بنویسم سیاسی میشه وسط کار :/ یاتاغان میسوزونم حتی :دییی

پ.ن بعدیش: حتی تو همین شعر هم تو بعضی بیتاش مشخصه از نظر خودم، داشتم اجتماعی مینوشتم یهو رفتم تو فاز عاشقانه دیگه دیدم وسطاش فاز شعر عوض شد اولیارو هم تغییر دادم :|

پ.ن بعدیش تر:| : الان یه عده میان حرف درست میکننااا ، آقا شعره ، یه موقع عاشقانه میاد یه موقع عارفانه یه موقع اسکلانه میاد دست شاعر نیست که D: بنده کلا هر کامنتی که در این منباب بذارین رو تکذیب میکنم از همین الان :دییییییی

پ.ن بعدیش ترین:| : ولی نمیدونم چرا دوست داشتم که اثتسنا عن ( :| ) این یکی شعرمو پستش کنم! :)

#آهنگ #شعر


دیدگاه ها

آواتاز    Poker Face میگه:
   ۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۹:۵۷
شعر متناسب با حال و هوای شاعر میاد بهرحال :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۶
نه بابا شاعرش بد بخت مودی عه D:
آواتاز    علیرضا آهنی میگه:
   ۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۱
اهنگه کو ؟؟؟؟ همون که یه دکمه ابی داشت
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۶
برش داشتم فعلا D:
آواتاز    پر ِ بنفش میگه:
   ۱۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۹
یه علامت باید گذاشت پس مثلا!!؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۳
:|
نمی دونم من الان کلا از لحاظ روحی تو موقعیت خوبی نیستم فکرم کلا نسبت به مسائل ساده هم پاسخگو نیست!
آواتاز    پر ِ بنفش میگه:
   ۱۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۰۵
آرین، عنوان فقط ! :))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۵
از بس بهم گفتین آرین فلان که الان نمیفهمم خوشتون اومده یا دارین یه غلط تایپی میگیرین :|
:))
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۸:۱۱
آرین!!!جدنی فک کردم ماله یه شاعره بلند اوازه س😂😅بعد که ادامه پست رو خوندم متوجه شدم.
😢این قسمتش؛
گفتم که دگر خاموش، این چیست؟ چرا اینکار؟  /  گفتا که تا آخر، من میدهمت آزار
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۴
:)))
اوهوم :(
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۷
مفتی خریم حتی :)))))))
ببین معلومه شاعری هااا:دییی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۸
:)))))))
اصن یه وضعی :دییی
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۰
پ. ن رو پیرویی کرده و اهنگ پلی کرده و خونده ... :))
حیلیم خوب ، دست به قلمتون خوبه تقویت کنیدش ...
تازه شعر گفتن بنظرم سخت هستش حتی یه بیت
درود بر تو ای شاعر اینده؛)

یه همچین ادم تشویق کننده ای هستم:))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۸
درود بر شما خواننده گوش به حرف کن :دی
با تچکر :)
من شعر زیاد گفتم به نسبت! ولی خب بیشتر از 20 بیت نیستن هیچکدوم میانگین هفت هشت بیتی ان هر کدوم
جوجه شاعر کنونی :دییییی

بله بله ما به وجود شما می مفتخریم :))
مفتی خریم حتی :دیییی
آواتاز    نیلی ‌ میگه:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۷
چرا همیشه پشتِ یه مهندس و یا بچه‌‌های ریاضی، یه نویسنده‌ی پنهان وجود داره؟ :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۲
شاید چون ذهنشون باز میشه و به کار میوفته! :))
خاصیت ریاضی و بچه های ریاضیه !
آواتاز    نیلی ‌ میگه:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۰
فضایِ قشنگ پست منو با خودش برد :)
ینی باور کنم شعر می‌نویسی؟ :)))))))) عاقا من باورم نمی‌شه :) آفرین آرین...قابل تحسینی :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۵
جان؟ :|||
آره به مولا :)) گاهی رو مودش باشم مینویسم ، داستان هم همینطور! حتی میخواستم کتاب بنویسم و میخوام هنوز! ولی وقت کافی ندارم متاسفانه امیدوارم بشه

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی