×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

گودزیلا های واقعی اینان :|


آقا قبل از هر چیز اینو بگم

تعریف گودزیلا :   به افرادی گفت میشود که دارای سن پایین حدودا 10 تا 13 یا 14 سال که از خود کار های عجیب و غریب و به حق چیزهای ندیده انجام میدهند!


پس همه ی افراد درون این گروه سنی رو شامل نمیشه!!!!

اما من چند وقت پیش عکس هایی رو دیدم که فهمیدم معنای واقعی گودزیلارو!!!!

ازدواج دو بچه 12 ساله و 13 ساله  :| 

اینا اینم سندش:



اینم بعدیش  -_-



اینم سومیش  :|



الان قشتگ قانع شدید یا بیشتر عکس بذارم؟؟؟


تازه میگن پسره تو پروفایلش نوشته بوده عاشق شیشه و کراک هستم  :|||



من دیگه حرفی ندارم!  -_-




دیدگاه ها

آواتاز    علیرضا آهنی میگه:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۰
آره ، هر وبی میرم نقش قبر میکنم خخ
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۲
D:
آواتاز    علیرضا آهنی میگه:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۴
یا خدا ×_!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۸
داری پستارو نقش قبر میکنی برادر؟ D:
آواتاز    علی یاد میگه:
   ۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۵
منم دیگه حرفی ندارم
آواتاز    پاسخ:
   ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۳
والا
آواتاز    دختر تنها میگه:
   ۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۷
به وبم سربزن
آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۱
چشم  :)
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۳
سفر خوبی برات آرزو میکنم:)))
امیدوارم فاینالت هم خوب بدی:))))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۶
ممنون  :)
آواتاز    سحر .... میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۸
ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژستاشون از پهنا تو حلقمممممممممممممممممممم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۵
از پهنا تو حلقت   :|

:|
آواتاز    سحر .... میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۷
واااااااااااااااااا مگه داریم مگه میشه؟؟؟؟؟؟/

دختر میشناسم40 سالشه ازدواج نکرده اونوقت اینا دیگه واقعا شورشو دراوردن نچ نچ نچ اسم عشق و عاشقیرو اینا بد کردن خدا نگذره ازشون گودزیلااااااااهای بیخاصییییییییییییییییییییییییت
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۴
والا
آواتاز    گیسو شریفی میگه:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۳
 وا عجبا


ولی رنگ موی  دختره تو  عکس  اولی با بقیه ها  فرق داره


جلل خالق
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۴
:|
آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۶
همین کثافت بازی هارو اینا درمیارن بعد میگن دهه هشتادیا اینجوری دهه هشتادیا اونجوری واقعا عایا برحق هست؟؟؟؟؟؟؟
من خودم یکی اینا رو حلال نمیکنم هرجا میگم دهه هشتادیم نیش شون باز میشه.
من الان خودم 1380/4/1
به دنیا امدم اما به خدا یکی از این خلوش بازی ها رو درنیاوردم.خدا ازتون نگذره گودزیلاها.
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۷
والا

بعضی آدما بد و کوتاه نظر هستند اما متاسفانه مردم ، کل مردم اون قشر رو مورد تهمت و تمجید قرار میدند

منم هشتادیم   :)
آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۹
یه پست جدید بزار
اینو میبینم استفراغم میگیره
:|
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۴
:|
آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۵
به حق جدم دیروز داشتم سکته میکردم اخه اینا چیه؟اینا هنوز بلد نیستم برن جیش بعد ازدواج کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا همه رو شفا بده عجب پدر و مادر خری داشتن اینا دیگه.  واای خدااااااااا.(درحال غش کردن وژن جدید)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۴
حرفی ندارم  :|
آواتاز    نفس سادات ...... میگه:
   ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۱
وااااااااااااااااااای خداااااااااااااااا 
فشارم افتاد پایین
یا جدم
اینا چیه؟ههه
اینا چند سال دارن؟؟؟
واقعا دهنم گل گرفته شد زبون بند امده نمیتونم حرف بزنم بعدا مزاحتون میشم.
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۲
اینا انسانیونیسم از نژاد گودزیلاتوریسم های وحشی هستند  :|

اینا 13 و 12 سالشونه   :|


بنده موقع دیدن این عکس ها با دیدن هرکدومشون سه بار سکته زدم   :|
آواتاز    ف. ش. میگه:
   ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۰
یا خدا!!!
آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۰
شخصا اگر دستم به این زوج چندش و مغزمقوایی میرسید
سنگسارشون میکردم یا شایدم با کـِش از سقف آویزونشون میکردم
اگه پدرمادرشون بودم احتمال داشت بندازمشون تو حوضچه ی اسید :-"
ببخشید ولی عن تو نسل جدید :-"

×××

ببین شما دهه هشتادیا که گودزیلا هستید ، نه توش نیار
اما خب بین شما گودزیلاها آدم خوب هم پیدا میشه

آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۳
:|

نه ، نمیشه گفت دهه هشتادیا گودزیلان :|

باید بگیم بعضی آدما گودزیلان :|

به شخصه آدم 40 ساله هم دیدم گودزیلا بازی در میاورده از خودش :|
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۵
سلام .
واقعا جالب مینویسی ...
دوست دارم این سبک نوشتن رو ...
اگر دوست داشتی وب منم بیا . روزنوشتهامو ثبت میکنم !
تبادل لینک هم میکنم ...
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۰
:)
ممنون نظر لطفته :)
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۰
من میرم سرم رو بکوبم تو نبشی!!!
تولد امام رضاست:)))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۷
-_-

خوب عزیزم زود میای میگی همین میشه دیگه -_

عید شما هم مبارک
:)
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱
عید شما مبارک:)))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۰
جااااان ؟  :|

-_-
آواتاز    آدم ارغوانی میگه:
   ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۵۰
یااااا حضرت فییییل!یا حضرت نوووح!اینا دیگه چه 
موجوداتین؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۰
اینا انسانوریسم از نوع گودزیلاتورانیسم وحشی هستند!

:|
آواتاز    خانومی ... میگه:
   ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۸
من دیگه حرفی ندارم
آواتاز    پاسخ:
   ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۳
والا

:|
آواتاز    MIM HM میگه:
   ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸
مجازی با هم آشنا شده بودن 
بلوغ زود رس دیگه ...
تاسف تاسف 
خنده وگریه رو باهم داره
آواتاز    پاسخ:
   ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۴
عاغا ما هم بلوغ زود رس داریم ، تازه توی اون مجازی هم هستیم ، پ چرا ما اینجوری نشدیم؟؟؟

اون پدر مادرشونو بگو دیگه...   :|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی