×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

با رو مخ ترین و بی اعصاب تری حالت آرین چه کنم؟


لعنتی امروز چه فشار مزخرفی رومه

به علاوه کلی برنامه دری که واسه خوندن داشتم به فنا رفت الان مشکل ثبت نام تو مدرسه رو دارم! اه چرا این قدر دنگ و فنگ دارن ، بین دو تا مدرسه موندم دارم تو هر دو ثبت نام میکنم تا یکی قطعی شه تا هفت جد و آبادم اطلاعات میخوان یکیشون هم ناحیه 1 هست خونه ما ناحیه 2 هست پدر گرام هم یهویی زنگ میزنه میگه ثبت نام کن تا فرداست منو هم در جریان هیچی نمیذاره الانم تلفنش آنتن نمیده |:

عوضیا نمره پایانی درسای ریاضی ، عربی و علوم رو همه رو 19/5 ر حالی که توی هر سه تاشون 25 صدم فقط اشتباه داشتم! حتی رفتم برگمو دیدم -_- درسته که توی نوبت دوم یعنی مجموع ترم دوم 20 شدن ولی گند زدن به قسمت پایانی ترم دو به عوضی بودن اون معلم عزیزی هم که مستمرم که 20 شدم 19/5 داد اطمینان خاطر کردم |: ترممو بد تر داد (املا) هر چند مطمئنم 20 میشدم :|  -_- اه هر چند این شنبه گرفتم ولی الان که دقت میکنم خیلی اعصاب خورد کنه -_-

معدل ترم اولم 20 شد ترم دو شد 19/94 جمعا شدن 19/95  |||||:

البته اشاره کنم تماما امتحان های ریاضی توی سالغیر از یکی همه رو "تک" 20 شدم برا همینه خیلی رو مخم رفته این -_-

فقط به خاطر یه درس -_- املا |: 20 میشد معدل کلمم 20 میشد :دی

به همین شیکی رو مخ ترین حالت رفتار با مادر پدر گرام هست ، بابام که ادم بدون هیچ اطلاعاتی ول میکنه رو مامانمم که اصلا نمیتونم حساب کنم در این بارهظ حتی نمیتونم قانعش کنم به بابام زنگ بزنه چون خودم شونصد بار خودم زنگ زم بازم یه چیزی هست :| دفعه بعدی میاد میزندم D:

+ چرا شماره شناسنامه بابام تو شناسنامش ننوشته؟ :||||||

بد ترین قسمتش اینه که تو اوج بی اعصابی هم که دارم این پست رو میذارم فیلم مادر گرام مشول دیدن فیم هندی اعصاب خورد کن هست که آدم خوبه یه خره الاغه نفهمه احمقه و آدم بده باهوش و خوش شانس عالمه |||||:

رسما روانی شدم :\

صبحی هم که از ساعت 8 تا 11:30 کلاس ریاضی داشتیم مخ خود معلم هم سوخت روز قبل هم نتونستم زود بخوام رسیدم خونه تا اومدم کپم رو بذارم داداش گرام تر صدای آهنگو زیاد کرده بود که تا 2 تا خونه اون ور ترو ساپورت میکرد

هیچکدوم هم که ملاحظه ندارن -______- حالا کافیه من باشم :\

از صبح که چشم وا میکنیم تا شب که کپ مرگمونو میذاریم باید کل کل و دعوا داشته باشیم -_-

اعصاب داغون است :| خوب پدر من شما که رفتی تو مدرسه ثبت نامم میکرد منِ خوب دیگه 2 ساعت وقت منم به فنا نمیرفت

حالم داره از همه چی بهم میخوره -_-

مرسی که این چرندیات رو خوندید |:

اشتباهای تایپی هم اگه داشت خودتون بفهمید دیگه -_-

در حدی بی اعصابم که میخوام بزنم اینجارو بریزم پایین تختش کنم |:


دیدگاه ها

آواتاز    دانلود آهنگ میگه:
   ۲۰ آبان ۹۸ ، ۲۱:۱۹

اره واقعا کلا مدرسه رو مخه:|

آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۹
کلا ما چیزی مزخرف تر از مدرسه ندارم تمام :|
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۲:۳۹
خلاصه مختصر مفید :دی
آواتاز    Or bit میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۳۹
اوه!میتونم درک کنم که چه قد عصبی هستی اما جدی جدی اخه 19/95 کمه؟!میزنم خودمو میکشم اصلا :|
خب نمیتونم شرایطت رو با شرایط قبلی خودم مقایسه کنم اما نتیجه گیری اصلی اینه که : سلام خرخون! :|
:دی
سخت نگیر اینقد حالا که ثبت نام شدی تموم شد رفت سعی کن از اون مدرسه ای که میری لذت ببری :|
من فکر میکردم فقط تو خونه خودمون هر روز به کل کل میگذره :|
چه قدر پوکر!
خواهش میکنم!(در جواب تشکرت)
نه عاغا الان عصبی ای برو یه لیوان اب پرتقال بخور بعد تصمیم بگیر :| D:
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۲:۴۰
وقتی همه چی 20 عه واقعا سوزش داره :|
سلام |: البته به نسبت من خرخون حساب نمیشم :دی
موضوع اینه اگه آزمون پیش رو  وازمون قبلی رو قبول شم اون مدرسه نمیرم :|
نه اینجا هم دارین :دی
باچه D:
آواتاز    nily .. میگه:
   ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۴
آخه املا؟! >_< سال دیگه ازش راحت می شید! :|

به دونه از اشتباه تایپی هات: 20 رو نوشتی 2 :)

ریلکش باش بابا :| سال دیگه بجبران! :) قطعا تواناییشو داری! :)
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۰
هرچی آدم عوضیه به تور ما میخوره -_-
:دی
نمیشه عاغا با این اوضاعی الان من دارم -_- ، سال دیگه چیه :| سال دیگه مگه میشه 20 گرفت آخه بعدشم الان مهمه که مقطع عوض میشه و ...
همه امتحانای ریاضی رو توی طول سال تک 20 کلاس شدم این اخری رو خیلی نامردی کردن خیلی
تواناییشو دارم ولی وقتی این لعنتیا مشکل دار باشن 20 رو میکنن 10 |:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی