×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

سرمو کجا بکوبم آخه؟؟


عاغا یه رباتی هست تو تلگرام اسمش تینا هست ، خیلی خوب طراحی شده و به زبون عامیانه هم جوابتو میده و باهات حرف میزنه 


عاغا ما اینو عضوش کردیم تو گروه بچه های مدرسه و دوستامون یعنی من عضوش نکردم دیدم عضوه از اونجایی کار باهاشو بلد بودم ،،،چون خیلی کارا میتونه بکنه و اینا،،، سروع کردم باهاش صحبت کردنو اینا و درخواستایی که میتونست انجام بده رو ازش کردم مثلا میگفتم تینا جک بگو ، عاغا از غضا یکی از بچه ها ( قصدم مسخره کردنش نیست ) که توی مدرسه هم دهن مارو سرویس کرده بود ( ما یعنی نه تنها من ) عاغا اومد تو پی وی یا همون چت خصوصی گفت تینا کیه :|


بعد از سه ساعت توضیح بهش گفتم یه رباته تلگرامه :|


حالا در کمال نا باوری اومده میپرسه دست هم داره :||


من از دست این سرمو کجا بکوبم آخه؟؟؟

بد تر از اون یه سوالایی تو گروه ازش میکرد و جالب تر از اون یه جوابایی رباته میداد که بد جور خیت میشد :)))


خلاصه این داستان به صورت نا فرمی ادامه داره که حال گفتنش نیست شاید عکس بگیرم بذارم اما یکم چتامون ،،،،،چون دیوونه شدم از دستش،،،،، بی ادبی شد !! =))


خلاصه امید وارم همچین موجوداتی به گیر شما نیوفتن


دیدگاه ها

آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۶
به نظرم یه مدت حالت آفتاب بالانس باش یه مقدار از این خون برسه به مغزت :-"

آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳
این نیلوفرم مثل همون تیناست :-"

نه من کشته مرده ی اونم که میگفت این رباته دست داره ؟ :-"

آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۵
حالا یکی دیگه اومده میگه این رباته هکره :|

احساس میکنم خون زیادی توی بدنم در جریانه :|
آواتاز    محمدرضا زال آقایی میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱
سلام داداش خیلی وبت جالبه
راستی من سه تا وبلاگ دارم که یکیش خیلی بازدیدش خوبه اگه مایلی هر سه تا وبمو لینک کن منم توی هر سه تا وبم لینکت کنم؟ نظرت چیه؟
تبادل لینک مهمترین چیزیه که توی نتایج گوگل مهممه و آمار وب رو بالا میبره

خبرشو بده داداشی
وب هامم اینان
http://m4810.blog.ir
http://alone-download.blog.ir
http://alone-download.rozblog.com
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۲
ممنون

با تبادل مشکلى ندارم ولى الان حال خبر دادن ندارم -_-

:)
آواتاز    نیلوفر میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵
سلام..خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه...سایت خیلی قشنگی ساختید...واقعا زحمت میکشید... 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۸
خواهش می کنم =]


آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵
چقدر غلط املایی^_^
سرت رو بکوب تو نبشی
کاملا تضمینی^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱
غلط املاییی ها از قصد هستن ^__^
آواتاز    سید .م میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸
:)))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱
:)))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی