×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

چلنج نوروزی جهت شادی روح و روان D:


سلام مجدد و با امید شادی احوال...

آقا ما به فکر این بودیم که یه دو سه تا موضوع واسه نوروز و جهت خنده و تفریح عیدانه جور کنیم که بقیه هم بیان و توش شرکت کنن  :)

بالاخره پس از سوزوندن فسفر های فراوان توسط من و بهاره اولین موضوع رو جور کردیم :)

حالا نمیدونم اسمش چلنجه یا چیز دیگه ولی خودم با دری وریایی که گفتم حال کردم  D: 

تقریبا یه جور چلنج شعر گویی هستش ، شعر هایی که میگید باید از خودتون باشه و مهم نیست که خوب باشه یا نه چون هدف دور هم بودن و خندیدنه ! به شخصه دری وری میگم خنده اگر که میتونید شعر هایی که میگید رو یه جایی بنویسید و به صورت عکسش کنید که تو پست قرار بدم و اگر نمیتونید تو همین نظرات بنویسید خودم درستش میکنم  :)

برای اینکه دستتون باز باشه موضوعش فرق نداره اگه در مورد عید باشه چ بهتر :) ولی هرچی راحتید  :))

اینم از دری وری خودم : 

امشبان سوی آچار کش میروم // چون که کش در رفته ام با الاغ کش میروم

گاری و فرغون و بیل را وربدار // تا که هفت سین بریزی در چراغ

مزش به همین دری وریاشه شما به دل نگیرید خنده

منتظر بیت شعر های گوگولیتون هستم  D:

بیت شعر های ارسال شده به من D: :

1- بهاره

2- سحر

 

زندگیتون پر از خنده :)


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۸
اینم شعر من:

ابر و خورشید و فلک درکارن/بچه جون درس بخون دیپلمه هاش بیکارن

خدایی دو روز داشتم فک میکردم
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۰
ایول عالی بود حال کردم  D:

انداخته شدی تو پست :))
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۳
خخخخخخخ باحاله
 الان حوصله ندارم فک میکنم میفرستم:))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۵
باشد ، منتظرم پس :))
آواتاز    دینای دیگر ※※ میگه:
   ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۲۵
افرین خلاقیت خخخخخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۵
😂😂 D:

شما هم یکى بگید ما هم حال کنیم D:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">