×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

دم عیدی اسد :)


#چهارشنبه_سوری #دم_عیدی

درود بر دوستان عزیز  ( یکی دو تاشون هم کرم بریز خنده )  :)))

امید وارم حالتون دم عیدی خوب باشه

عاغا بذارید موضوع رو با هشتگ ( # ) شروع کنم که توی شبکه های اجتماعی خیلی باب شده ، از این رو منم اومدم که برای ولباگم این هشتگ رو درست کنم که بتونم زمانی یه هشتگ رو توی پست مینویسم خودکار لینکش کنه به موضوعی که قبلا براش ساختم ، خلاصه همچین از این فکر خلاقم ذوق مرگ شدم ( خودشیفته هم خودتی :| ) که یادم اومد برای این کار ( غیر از نیاز کد نویسیش ) نیاز داره که با جاوا اسکریپت بنویسمش که بیان اخمخ ( احمق  :|  ) امکان استفاده از جاوا اسکریپت رو پولی کرده بوده  اخم و از اونجایی نمیخوام بخرمش قیدشو زدم -_-

یعنی همچین خورد تو ذوقم که هنوز ذوقم پاره اسد -_- هنوز وقت نکردم بدوزمش -_-  ( هر چند هنوزم میتونم به صورت دستی تو هر پست دونه دونه ست کنم ولی حسش نیست 0_o )

خلاصه شما به خوبی خودتون هشتگ لینک نشده رو از ما بپذیرید shame

آقا چهارشنبه سوزی امسال دعوت بودم خونه دوستم با چهار تا از رفیقای فابریک خیلی فاز داد ولی حیف که تموم شد  laugh

خوشبختانه مثل پارسال مردم از جمله خودمون انواع بمب های هسته ای ، نارنجه های مدرن و قدیمی و بمب های زمان جنگ تحمیلی رو امتحان نکردن ( و نکردیم )

برای عیدی برنامه هایی دیدم واسه ولباگم ( امید وارم بیان دوباره گند نزنه بهشون زبان درازی ) که به زودی خواهیم دید :)

روز های شادی در آخر سال داشته باشید :)

نمایی از انفجار کوچک ما D:

chahar shanbeh soori


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۷
بببببببببع عاغا ارین این ورا؟راه گم کردی؟؟؟؟؟؟؟بیانو منور کردی باوا فک نمیکردم اینقد درسخون باشی بااااریک ولی من از تو درسخون ترمممم


خوشبحااالت ینی کوفتت شه ما ک مردیم بس تو خونه صدا تق توق شنیدیم...


آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۳
بعععععع ( ببعی D: ) درس کجا بوده در گیره پروژه هامم و زندگی  :)


دیگه الان عیده ، عیدتون موبارک :)
آواتاز    دینای دیگر ※※ میگه:
   ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۴۱
خوش به حالت:-(
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۳
:)
آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۷
کوفتت شه ، من چارشنبه سوری نداشتم !
😞😭
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۲
خیلی ممنون  :|

بسوز D:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی