×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

ما جرای مرده با نرده :|


عاغا یه روز یه مرده میخوره به نرده بر میگرده!!


تازه گجاشو دیدی؟ یارو وقتی برمی گرده دوباره میخوره به نرده بغلی!!! بعد سرش درد میگیره ،،، زااااااااااااارت ،،، میخوره زمین بعد خشتکش پاره میشه ، بد جور جلو همه ضایع میشه بد بخت بیچاره از روی شانس خوبش نرده شل بوده بازم زااااااااااااااااارت میوفته روش واونم به همین زاااارتی میخوره زمین دوباره :|


ولی نگران نباشید نرده سبک بوده ، میگن رفته خونه شلوارشو درست کرده اومده با چکش داره نردرو میزنه  :|


پ،ن١: کل داستان از خودم بود نه کبی :|  =]


پ،ن٢: چیه خوب؟ دیوونه هم خودتی بیکار بودم گفتم یه چیزی بنویسم که تو هم از بیکاری در بیای :|


دیدگاه ها

آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۴
زارت :|
معلوم بود گودزیلایی :|
واجب شد رعایت سنتو کنم :/

آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۶
اون کلمه زارت توی شهر ما پر کاربرده :/

14 سالمه دیگه...

شما رعایت بکنید ،،، اما نمیدونم چه ربطی به زارت داره :/ رعایت بکنید اما آب رو درست مصرف کنید :|

آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۷
باور کن گودزیلای دهه هشتادی هستی ...
هفتم هشتم مثلا
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰
آخه هشتادیا گودزیلان؟؟؟؟

البته اگه به دو دسته ی هشتادی و هشتاد و پنجی تقسیم بشن !!! پنجی ها گودزیلان :))

البته بنده لب مرز هستم اول هشتاد هستم ( بعضیا میگن من هفتادیم ، بعضاهم میگن هشتادی :| ) فعلا خودمم نمیدونم :|

آخه مگه منم رعایت میخوام :|

نمیدونی چه استعداد های درخشانی دارم رو نمیکنم :|  ^_^
آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۷
:| میخوام ببینم با چند ساله طرفم که رعایت سنتو بکنم :|

آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۸
نابودم کردی با این حرفت :|
آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۵
واس من پوکرفیس نزارا -_-
جدی چندمی ؟ :-"
دبستان ؟
راهنمایی ؟
دبیرستان ؟
دانشگوه ؟ نه دیگه این یکی خیلی محاله :-"
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۵
دقیقا دلیل این سوالت چیه؟

اول دلیلشو بگو بعد من جوابشو میگم :)
آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۲
خاله کلاس چندمی ؟ :-"
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۳
:|
آواتاز    ♛ ♛ آرین ♛ ♛ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۲
(:
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۳
:))
آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۸
سرعت پست گذاشتن من رو به سخره گرفتی برادر؟!
هر ده دقیقه یک پست میذاری!^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱
آره خواهر ^_^

تازه به حالش پی بردم ^_^

اما من سه چهار خط مینویسم 

شما که یه قطار مینویسی ماشالاه خدا حفظت کنه :|

=]
آواتاز    محمد شورگشتی میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۵

کاش یه مطلب کپی شده میذاشتین!!!! خخخخ

ما که نفمیدیم جوک بود قصه بود چی میخواستی بگی

هیچی یعنی؟!

البته با عرض پوزش

آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۸
خواهش میکنم :)

این یک متن چرت ، سر گرم کننده و موقعیتش نا معلوم بود !

:|

=]

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی