×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

اشعار طنز مدرسه اى من :)


به نام خدایى که جان افرید  ****  ولیکن چنین مدرسه چه بود آفرید؟

شروع شد باز مدرسه ****  دینى و علوم و زیست و هندسه

چه سختى ها کشیم در این راه  ****  چه منفى ها گیریم در اینجا !

که درس پریروز ننوشته اى؟  ****  در این چند روز تو علاف گشته اى؟

پس از آن با پس کله اى راهی دفتر شوى  ****  گمانی کنی که گویا تنبیه شوى

از آن رو که مدریر و معاون دست به تیغ  ****  تو دادى زنى بسه گیر !

نشد بنویسم آن مشقرا  ****  نشد نویسم آن حرف را !

سپس با من منى ضایع و داغون  **** تو را راهت دهند در کلاس آسون

دوباره این کار گشت تکرار  ****  دوباره پایت گشت بر دفتر بد بار !

سپس من من کنان راهت دهند تو  ****  تو تکرار کنى آن کار داغون !

مگر خنگى که این کار تکرار کنی چند  ****  که حتى هم کلاسیانت بد آیند از تو همى چند!

دگر آن معاون و مدیر را کجا بذارم  **** که با همین وضع تو را در داخل کلاس می گذارند

و این بود کار هر روز تو ****  ولیکن چی شد آن بخت تو؟؟؟

چو آرین درب و داغون بود از کار تو **** چنان دان دارد غمی از کار تو

اینم یه شعر از من برای شروع سال تحصیلی جدید :)


دیدگاه ها

آواتاز    BHR SMN میگه:
   ۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۰
کلی خندیدم دمت گرم:)
همین طوری ادامه بده ترشی هم نخور حتما شاعر میشی:)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۶
:))))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی