×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

آرین :| چه کار کردی با من ای دوغ خور؟


آرین :|  ای دوغ خور بزگ که همه میشناسنت با دوغات :| ^_^


آخه تو چه کار کردی با من؟؟؟  


اصن هرجایی کلمه دوغ میاد تو ذهنم یا جایی میبینم و میشنوم یاد تو میوفتم ^_^ :|


آخه این چه کاری بود با من مظلوم کردی؟؟  -_-


چه طور دلت اومد!؟؟؟


من دلیییییل میخوام از تووو  ^_^


=))


دیدگاه ها

آواتاز    ✗✗panteaaa ✗✗ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳
دقیقا یه همچین حسی به دوغ دارم
اصن وقتی  که میبینمش ذوق مرگ میشم فریاد میزنم آریننننن :)) بعد میفهمم دوغ بوده -_-
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۴
خود را در یاد ها جای نموده این آرین
آواتاز    ♛ ♛ آرین ♛ ♛ میگه:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۴
^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۴
=)

^_^

دلیل بده  :/

:|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی