×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

I've got an elastic heart


خودم را با زندگی منطبق میکنم...

مثل آب به شکل ظرف زندگیم در میام...

دیگه مهم نیست بقیه چکار میکنن ، من برای سرنوشت خودم خواهم جنگید...

پایین متن ولی بالای آهنگ نوشت: این متن بالا معنی چیزی از اهنگ زیر نیست خودم فقط دیدم معنی آهنگش قشنگه گفتم چیزی در بابش بنویسم  :)

آهنگ: Sia - Elastic Heart


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۶
:)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۵
:)
آواتاز    قطره ... میگه:
   ۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۰
من برای سرنوشت خودم خواهم جنگید...
عالی بود✌✌✌
آواتاز    پاسخ:
   ۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۱
:)
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۹
اصلا تطابق یعنی زندگی کن بدون دردسر ...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۱
بله بله درد سر رو باید درو کرد  (:
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۰
احسنتکم الله
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۴
:) :|
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۵
Sia is love 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۴
Yeah
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۳
جنگ جنگ تا پیروزی:)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۱
:)
آواتاز    ⓂⒶⒽⓈⓐ ... میگه:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۵
افرییییت
تشوییییییییققققق👏👏👏
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۱
:|
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۲
:))))))))
تشکر
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۲
:)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۰
(:(: ما واسه هدف زنده ایم
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۱
بلی  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی