×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

Cheri Cheri Lady :))


مدرن تاکینگ رو که دیگه همه میشناسین ! اگه نمیشناسین خوب الان بشناسین  :-)

نمیخوام از معروف بودنشون و اینکه آلبوماشون پر فروش بوده و اینکه موفق ترین گروه 2 نفره پاپ بودن بگم!  البته الان گفتم دیگه  :|

من همه آهنگاشونو ندارم (خیلی هستن خو منم حجم نتمو دوس دارم :|) اما تو همونایی دارم که چهار پنج تا بیشتر نیستن این به نظرم بهترینشونه:

دم افطار لذت ببرید  :D


:)


دیدگاه ها

آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۱
ها؟
وب افشین؟! 
:/
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۸
:|
آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۴
آهنگ  brother loi هم خوب بود

اگه درست نوشته باشم لویی رو :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۰
همونی تو وب افشین بود؟
آواتاز    η!li O_O میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۳
خخخخخخخ یه بنده خداهای ایرانی با این ترانه یه چیز باحال ساختن...میگفت: ممد باقر رفته بود باشگاه، ممد باقر رفته بود باشگاه...به بدن سازی
خخخخخخخخ خیلی بی ربطه اما باحال بود
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۴
آره با این منم دیدم مثلا یکى بود رو ریتمش میگفت:
باز احمد باز احمد رفتش خونه ى محمد :|
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۳
یه چیزی بگم من عصن علاقه ای به اهنگای خارجی ندارم خیلی مضخزف بود ولی هرکی یه سلیقه ای داره دیگه 
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۶
خوب سلیقه ایه :)
منم که هر آهنگ انگلیسیو که دوست ندارم که :/
حالا چرا میزنی؟ :|

شما دوتا دعوا دارین با من چرا :|
فک کنم از اثرات روزه گرفتن باشه  :D  الان دم افطاره رو اخلاقتون تاثیر گذاشته
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۰
به قول بهار و بابا لنگ دراز



خونوک بود به شدتتت :/
مثه سرودای مدرسه یا اهنگایی ک واس نینیا تو مهد میزارن :\\
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۶
چه ربطی به خنک بودن داره  :|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی