×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

گویا راهى سفریم!


از آنجایى که ما همه چیزمان یک هویى است بعد از کلى جنجال و لغو و راه اندازى و دوباره لغو سفر ، بالاخره یک هو پدر و مادر گرام تصمیم به سفر گرفتند که باز هم خودش مکافاتى عجیب داشت!

البته از پریروز بنده به طور درست متوجه شدم البته درست بگم از دیروز :|

الان که این پست را میگذارم برادر و پدر محترم با ماشین به سوى تهران رفتند حدود سه ربع ساعت پیش و من و مادر نیز ساعت 3 ظهر با هَمپایى(هواپیما) به تهران خواهیم رفت و دوروز پیش عمو میمانیم و بعد به شمال راهى خواهیم شد!

میخواستم زود تر این پست رو بذارم ولى گفتم بذار دیگه کاملا همه چیز یهویى باشه :| 


دیدگاه ها

آواتاز    مَهسا هَسدَم ツ. میگه:
   ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۰
یا جد سادات ://///
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۷
:|
آواتاز    مَهسا هَسدَم ツ. میگه:
   ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۰
اومدی از سفر :/
خوش گذشت؟ :/
چی سوغاتی اوردی؟ :/

زنده ای عصن یا روحت کامنت داد ؟ :/
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۲
با این شرایطى که من دارم فک کنم روحم بود که کامنت داد  :|
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۶
سفر بی خطر
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۹
مرسى :)
آواتاز    ⓂⒶⒽⓈⓐ ... میگه:
   ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۱
 ایشالا خوش بگزره بهت :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۸
ممنون :)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۹
امیدورم سفر خوش و بی خطری باشه :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۸
ممنون :)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۲
سفر
^________^
بنده نیز چند روز دیگه راهی ام
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۱
عه!؟
خوب خداروشکر ، خوشبگذره :)
آواتاز    طاها :) میگه:
   ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۹
خوش بگذره
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۹
ممنون  :)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶
(: خوبه سفرحال هوات رو عوض میکنه
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۸
امید وارم  :)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۵
خخخخخ
اورین
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۸
:/
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی