×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

چالش به همراش شرح حال نویسانه و غیره :)))


تو این دو سه هفته مهمون داشتیم :) دو هفته پیش دختر دایی مامانم با دخترش اومدن کرمان و دیروز دوباره برگشتن تهران البته میخواستن یکشنبه برن ما نذاشتیم D: البته ودشونم دوست داشتن بمونن :) عومم که دو هفته پیش اومد و هفته پیش هم رفت تهران دوباره.

دو هفته خوبی بود نسبتا ، خوش گذشت دوشنبه همین هفته هم با هم رفتیم خبر و تا چهارشنبه خبر بودیم و بعدش بر گشتیم کرمان  :)

سعی کردم این مدت نبودمو سریع و خلاصه تو چهار خط بگم :/ حالا بماند که قبلش هم خودمون رفته بودیم مسافرت و من از اون موقع مریضم هنوز و مسموم شده بودم وغیرهههه... :)))

و اما چاالللشش  :) مرسی از دعوت و شروع بهار پاتریکیان و مرسی از استقبال دوستان :)

با اجازه بهار و دوستان شاید من بعضی مواردو خودم اضافه کردم یا تغییر کاربری دادم D: با اجازه بیشتر از 3 تا هم مینویسم :/


1- بد ترین سوتی که دادم: اینجا جاش نیست که بگم :| ولی شروع کننده این چالش خودش در جریانه  D: خدایا آبرومونو حفظ کن خودت D:

2- اولین خاطره ای که از زندگیم یادم میاد: اولین خاطره ای که از زندگیم یادم میاد چندان خوشایند نیست و هر وقت به یادش میوفتم خیلی اذیت میشم: یادمه که حدودا بین سه تا پنج سال سن داشتم و فقط اینو یادم میاد که تو خونه دعوا بود و مامان و بابام عین زامبی ها شده بودن و عموم کرمان بود و من رو پای عموم بودم و اون منو گرفته بود و یادمه که مامان بابام تو اتاق ریخته بودن رو سر برادرم و من و داشتن میزدنمون یا همچین چیزی!!! که عموم منو گرفته بود و مانعشون میشد گاهی یادم نمیاد موضوع سر چی بود آخه کلا خانواده ما سر هر موضوعی دعوا دارن با آدم... خاطره های دیگه ای هم یادم هست که این شکلی ان همشون ولی یادم نمیاد زود ترن اتفاق افتادن یا دیر تر!

3- خنده دار ترین خاطره ای که داشتم: یادمه با خانواده دایی و خالم دسته جمعی و هر کدوم با ماشین خودمون رفته بودیم شهر کرد - سی سخت... یه جا تو راه وایستادیم یه چیزی بخریم و بعدش خالم اینا راه افتادن و بعدشم ما راه افتادیم بعد مامانم به برادرم گفت پشت سرو نگاه کن ببین داییت اینا هم دارن میان یا نه؟ بعد برادرم نگاه کرد و گفت:

آره دایی عباس جفتک زنون داره میاد D: بعد یه ده ثانیه سکوت تو ماشین بود و بعد یهو زدیم زیر خنده  :))) جفتک زنون = جفت راهنما زنان :|

4- قشنگ ترین عکسی که از طبیعت گرفتم:

عکس از: کوه های دو هزار و سه هزار

 5- یونیفورم مدرسه: این مورد تا پارسال فورم داشتیم اما امسال هیچی نگفتن برا همین من عکس فرم پارسالمون که احتمالا امسالمونم هست رو به صورت نپوشیده براتون میذارم  :))))

البته به این داغونی ای هم که مشاهده میکنید هم نیست  :|

پ.ن: از همین تریبون اگه عکسا دیر لود میشن ازتون عذر میخوام ، کیفیت بالا حجم بالا هم داره  :))

الان قشنگ فهمیدین کیفیتشون بالائه یا بیشتر توضیح بدم؟ :\

و در آخر گوش کنید :


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۹
ههههههههههههههههههههه لبااااااااس فرررررررررررمشووووووووو


:)))))))))))))

شلوااااااااااار:))))))))))))))))))))))))

وااااااااااااااااااو عکس طبیعتتتتتتتتشوووووووو

 ماااااااشینههه منههههههههههههه ک اووووووووون:///


آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۱
:)
اون موقعى که وایستادیم عکس بگیریم پرنده پر نمیزد ، دقیقا همون موقع که دوربینو گرفتم بالا چهار پنج تا ماشین میخواستن رد شن :|
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۴
:)))
عجب چالشی راه انداخته بهار جان :)))
لباسای فرمتون خیلی خوبه..
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۵
آره :)
من نظرم برعکسه :\
آواتاز    یک نفر میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۴۴
جفتک زنون خیلی باحال بود .. دو ساعته که دارم میخندم فقط :))

عجب جاده ایِ ^__^

لباس فرم هم که میفهمم چی میکشی .. میفهممِت :/
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۰
بخند خنده خوبه :)
جاده کوه های دو هزار هست :)
خوبه که میفهمی منو :/
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۴
(: ماشالا قد ماشالافرم
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۳
:)))
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۸
بابا ایول ^_^
من تو کف فرم هستم هنوز
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۱
^_^
:|
آواتاز    عای عم بــــهـــــار D: میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۹
وظیفه بود :))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۰
مرسی به هر حال :)))
آواتاز    פـریـر ... میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۷
عکس اولی خیییییییلی خوبه منم از این عکسا زیاد دارم تو پی سی :)))

:: جفتک زنون عالی بود =))) D:
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۷
:)
=))
آواتاز    عای عم بــــهـــــار D: میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۳
سوتی 😂😂😂
قبول نیست آرین ، بپوش فرمت رو >____<
وای اون جفتک زنون هم خیلی باحاله ، چقدر خندیدم 😂😂😂
مرسی که شرکت کردی :)))

آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۶
سوتی :))
آخه از پارسال یکم ابعادم تغییر کرده باید بدم مامانم رو شلوارش کار های گرافکی انجام بده  D:
ما هم از اون موقع یادش میکنید و کلی حال میکنیم :)
خواهش میشه :) مرسی که دعوت کردی  :)
آواتاز    ❥ آراگل ❥  میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۳
بله عکسای خبرتونم دیدیم :)

جفتک زنون اخخخخخخ ینی پوکیدم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عکس بسی زیبا بود :)

قبول نیس باید میپوشیدی 😂😂😂😂😂😂

ماشالا قد :)))

نه مرسی  فهمیدیم کیفیت اون بالا بالا هاس :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۵
:)
ما نیز پوکیده بودیم  :))
چشات زیبا میبینه :)
شلوارش نیاز به تغییرات گرافیکی داره :\
:))
:))))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی