×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

وقتی یک نویسنده پستش نگیره D:


دلم میخواد پست بذارم هی! ولی نمیشه ، خیلی خستم ! حالم خرابه نمیدونم چرا اصلا دستم نمیاد رو کیبرد....

کلی حرف دارم که بگم ولی پستم نمیاد  -___-

فقط یه کلام بگم که امروز امتحان ریاضی داشتیم ، صندلیم افتاده بود تو کلاس بین یه مشت بچه هفتمی  :/

کلاس هم گرم بود چراغش هم یه نور زرد تیره ای داشت  -___-حالم بد شده بود در حد لالیگا حالت تحو داشتم :/

لامصب همه چی از ذهنم پرید  -___-

بد میاد دیگه پشت هم بد میاد  :|

فک کنم بیشتر از یه کلام شد  :D


دیدگاه ها

آواتاز    bahar ... میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۶
نچ ضایع نیس
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۸
:|
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۷
/:فضولیم گل کرده ببینم اون چیبوددددددددددددد که حذفیده شد
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۸
:|
نظره رو میگى؟ فک کنم از اون دو حرفى که اول و آخرش گذاشتم ضایع باشه  :|
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۶
شما حفظش کن آقای عین :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۷
سعى میکنم خانوم ب.پ  :-)
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۱
تو امیدواریتو حفظ کن ، ولی من مطمئنم رفیق ^___^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۲
خانوم پاتریکیان کدوم امید وارى آخه!؟  :|

<_<
آواتاز    .....Arefeh ..... میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۸
کلاس نهمی توهم؟

حالت تهوع منظورت بود تو پستت؟خخخ

من عشق ریاضی ام ولی میخوام برم تجربی :)

آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۲
تحوع ، تهوع ، تعوح فرقش چیه عاخه !؟  :D
من کلا از مشاغل رشته تجربى بدم میاد  :D
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۵
(:امتحانات خره...ماشنبه ریاضی داریم حسم میگیره برگم قهوه ای میشه
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۲
اى بابا  -_-
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۰
اینم مث نوبت اولته من میدونم ، بیس میشی لامصب ! بیس :))))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۲
امید وارم -_-
آواتاز    سید ابراهیم فرح بخشیان میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ک**لا
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۱
ممنون که خودتون رو به ما معرفی کردید...!
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۹
من امروز دینی داشتم... 
بیزارم از ریاضی... :-(
آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۷
ما چهار شنبه دینی داریم یعنی امتحان بعدیمون !
منم همین جور  :(
ولی میخوام برم رشته ریاضی  :|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی