×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

وقتی حلقه تکرار مرور گر را له میکند :دی


سلام  :)

همون جور که گفتم عکس های قسمت دنبال کنندگان رو برداشتم! برای اینکار نتونستن از جاوا اسکریپت و سی اس اس استفاده کنم چون خرابش میکردن برا همین مجبو شدم کد هاشو از توی سورس وبم بر دارم و تو این قسمت خود قالبم پیست کنم که عکساشو بر دارم!

اما خوب یه مشکلی بود !

اونم اینکه اون قسمت که بالای جعبه دنبال کنندگان نوشته دنبال کنندگان       n نفر اون n نفر رو دیگه نمیتونستم بدست بیارم و به صورت یک متن توی قالبم بود و از اسکریت های بیان خارج شده بود!

اما دیدم که توی این قسمت وضعیت وبم هنوز از اسکریپت های بیان استفاده میکنه و تعداد رو درست کمیزنه!

اومدم گفتم باشه خوب همینو میگیرم اون جا هم میذارم!

همین کارو کردم و درست جواب داد اما خودش پاک شد :|

دلیلشو فهمیدم اومدم به جاش یه حلقه تکرار for گذاشتم که اونم مشکل داشت و خوب اشتباهمو فهمیدم !

اما جالب تر از اون که این حلقه تکرار شده بود یه حلقه تکرار بی پایان! همش داشت تکرار میشد نمیذاشت مرورگر کارشو انجام بده

var a = $("#value_VIEW_STAT_FOLLWER_COUNT");

for(int i=0; i=a; i++){
if(i === a){ $(".followersCount").append(i , " نفر");
} }

با همین چهار خط عزیز مرور گر FireFox کلا هیچ هیچ کاری نمیکرد نه تب باز میکرد حتی alt + f4 هم روش پاسخ گو نبود :| فقط تونستم برایچند لحظه یک عالمه کلمه "نفر" رو توی اون قسمت از وبلاگم ببینم! ، گوگل کروم هم که کلا سایتو باز نمیکرد :/

مرورگر edge فقط برام مونده بود که له نشده بود چون بقیشون به محض اینکه واردشون میشدم وب خودمو باز میکردن حالمو میگرفتن :/

دیگه رفتم توی edge و توی پنلم و همین خط ها رو پاک کردم درست شد  :D

خداروشکر دست به دامن Interten Explorer نشدم  :D


دیدگاه ها

آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۶
خب الان ب من چه!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۰
:|
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۲
خخخخخخخ درد بزرگی کشیدی
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۹
خخخخ  :)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۴
خخخخ ای مردم آزار
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۲
خوب بیشتر خودمو آزار دادم 😅😬
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۶
من هیچی نگم بهتره ://
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۲
:|
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۰
واه 
:/
من که هیچی نفهمیدم اما اون اخری خداروشکر
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۱
البته خیلی سنگین هم نبود ، مرورگرام له شدن همین !

:|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی