×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

هووووم ، پست شانسى :|


پوچ  :|  شانسم که ندارى 😂 D: 

اینبار پست خالى بهتون خورد 😐 یکم چشاتون استراحت کنه  :/


دیدگاه ها

آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۲
بله بله ، در حریانم :دی
اون جریانه ، حال ندارم درستش کنم !
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۴
😅 
درستش کن خوبه خوبه  :)
آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۲
عه مبارکه ، نه نفر شدن دنبال کننده هات (:
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۷
عاره ، خودم کلا نمیرم دنبالش ، میدونى که... -_-
آواتاز    مهســـــــــــــا ... میگه:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۷
خخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۸
:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۸
جیییییییییغغغغغغ چی بگم اخه؟؟؟؟؟
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۸
😂😅 :/

D:
آواتاز    η!li ツ میگه:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۲
آزار داری؟ :/ کلیک موسم الکی زد رو وبه تو:/ ایــــــــــــــش...موسم خسته شد :(
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۳
:|
😂😂 از طرف من از کلیک موست عذر خواهى کن 😂 D:

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی