×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

هوووم ، چند وقتیه عنوانم نمیاد :|


دیروز و پریروز من خونه داییم بودم که قرار بود دیروز بیایم خونه ما عید دیدنى D: خنده

خلاصه رسیدیم خونمون وارد خونه شدم مامانم با یه شمع جلو خونه میگفت تولدتت مباررررک و تولد یهویی گرفتن چون خودم قبلا  گفته بودم نمیخواد و یادم رفته بود کلا...

خلاصه بعدش با پسر دایى و دختر دایى و خود دایى و برادر و خاله و دختر خاله که حدودا شیش هفت نفرى بودیم رفتیم توى اتاق برادرم که فک کنم مشاحتش پونزده متر هست کلا پارتى گرفتیم و عین چى عر میزدیم با این آهنگه  D:

واى چقدر با حرکات داییم حال کردمو خندیدم D:  تازه چراغارو هم خاموش کردیم برادرم با موبایلش رقص نور میزد :/

#خل_و_چل_بازى  D:  جاتون خالى خیلى فاز داد

اما کن هنوز یه حس بدى درونم هست! خیلى وقته !

خلاصه جاتون خالى بعضى قسمتاش باحال بود ، قسمت کادوش هم خوب بود اما بدیش این بود که بعضیا پول داده بودن که خودش باعث میشد که دیگه عیدى ندن D:

ولى من راضى ام D: نباشم چه کار کنم !؟  :/

سرتونو درد نیارم سیزده به در هم نزدیکه  :/

شاد باشین D:


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۹
خخخخخخخ وااااااااای تصورش ک میکنم خندم میگیره افرین شاد باشییین

اره سیزده بدر نزدیک چهاردهم فروردینم نزدیکه

مدرسه هم نیز

شادیم ولی اون حس بدو منم دارم :(

باز خوبه تو حداقل پول گرفتی واس تفلدت من نمیدونم چرا بعضی از اقوام دویستومنی(تک تومنی) عیدی میدن؟چرررررررااااااااااااااااااااااااااااااااا
آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۴
میگم 200 تومنی تو جیبت باشه پول بیاد برات   D: 

#خسیس_بازی   خخخخ

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی