×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

مبهوت!


خودمم آخر نفهمیدم این گوه رو کى تربیت کرده ! مامانم یا بابام!

از سرى جملات کلیشه اى معنا دار ..

#در_باب_خانواده  #روز_نوشت


دیدگاه ها

آواتاز    nily .. میگه:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۶
داغان شدم! :|
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۴
:دیییییییى
آواتاز    ... S҉A҉H҉A҉R҉ میگه:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۳۴
وااااای😂😂😂😂😂
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۴
:\
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۲۳
نمیفهمم یعنی چی ؟!
یکم واضح توضیح بده آرین جان ~_~
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۴
نه دیگه از اثرش میوفته :دى
آواتاز    بهــ ــار.. میگه:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۲۱
مامان من معتقده ما هممون شکل بابامیم و بابام هم فک میکنه ما همه شکل مامانمیم. 
لذا این وسط ما شبیه هیشکی نبوده و صرفاً بین فحشا پاسکاری میشیم =))))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۵
شایدم خودمون خودمونو بزرگ کردیم این وسط :|
آواتاز    ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) میگه:
   ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۴۱
یاد خودم افتادم آخه...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۴۵
:')
آواتاز    قالب رضا میگه:
   ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۹
ههه
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۴۰
:|
آواتاز    ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) میگه:
   ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۷
دهنت سرویس :|
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۸
:|
-_-

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی