×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

فقط دعا کن!


Singer: Ali Zandevakili , Song: Faghat doa kon
یارا
تو هم هوایه ما دارا
تو هم بشو وفادارا
مرا دگر نگهدارا
محبوبم جانا
به قلبه ما تو سر دارا
کنار ما بمان مانا
فقط ما به بگو جاااان
آتش تر باشا
مرا به دامنت گیرا
بیار از آن جهان هر روز
به یاد ما زلیخا را
فقط فقط
تو را دارم
فقط تویی
تو دلدارم
به جان تو گرفتارم
جانم
جان

بیا بیا بیا
بگو هوا هوایه ماست
چرا چرا
نگاه تو دعا برای ماست
مرا دعا کن
کجا کجا
صدا کنم رسد صدایه ما
خدا خدا
فقط به تو رسد دعایه ما مرا صدا کن
بیا بیا بیا بگو هوا هوایه ماست
چرا چرا نگاه تو دعا برای ماست مرا دعا کن
کجا کجا
صدا کنم رسد صدایه ما
خدا خدا
فقط به تو رسد دعایه ما
مرا صدا کن مرا دعا کن فقط دعا کن مرا دعا کن

پ.ن: حرف خیلی هست ولی نمیدونم چی بگم!


دیدگاه ها

آواتاز    میم . الف میگه:
   ۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۷
:))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۱
:)
آواتاز    بهــ ــار.. میگه:
   ۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۹
اوهوم :))
بنویس خب دیگه :|
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۵
:)
آواتاز    بهــ ــار.. میگه:
   ۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۶
یانییییییی ^____^
عامو بنویس دیگه /-/
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۵
یانی ؟ :| آهنگ وبو میگی؟ تازه دیدیش ؟ :|
قصد داشتم امروز بنویسم
آواتاز    علیرضا آهنی میگه:
   ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۱۶
پووووفففف چقدر خاک داره اینجا
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۶
:))))
انشالا تا دو سه روز دیگه گرد گیری میکنم :)
آواتاز    بهــ ــار.. میگه:
   ۰۲ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۱۳
خاک گرفت اینجا که..:/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۳۰
انشالا بمونه واسه خونه تکونى دم عید D:
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۷:۱۴
کمکی از دستم میومد بهم بگو

آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۷
مرسی داداش :)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۴:۳۶
سلام من برگشتم
خوبی چی شده داداش؟
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آذر ۹۶ ، ۰۲:۲۳
سلام ، خوش برگشتیى :)
هعى ، یه سرى اتفاقن که میوفته :)
آواتاز    nily .. میگه:
   ۱۵ آبان ۹۶ ، ۲۱:۰۸
گاهی سکوت بهترین حرفه! :)

چرت می‌گم... :|

فرصت کردی حتما بنویس! :)

+خوددرگیری! :|
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۲
آره :)
من خودمم چرت زیاد میگم D:
حتما :)
D:
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۴:۲۴
سکوت ..
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۰
:)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۴
چقد برای حال منِ...
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۰
و همچنین حال من :)
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۱۱ آبان ۹۶ ، ۱۲:۳۴
یه زمانی چه قدر این موزیک رو گوش میدادم ...
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ آبان ۹۶ ، ۰۰:۵۸
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی