×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

فال حافظ به روایت دوستان رادیو ای مون :)


درود و صد درود :) با اینکه دوست داشتم خیلی وقت پیش بیام و پست بذارم و راجب حرف های دل خودم صحبت کنم و اتفاقایی که افتاده ولی به دلایل مختلفی نشد و الانم قسمت شد منباب تشکر و حمایت از رادیو بلاگی های عزیز دست به کیبورد بشم :)))

یه هدیه به ما دادن و گفتن نیت کنید و ما هم که از خدا خواسته رفتیم گفتیم نیت! (با حالت سُک سُکِ قایم باشک :)) ) و خوب بعد از تلاش های فراوان با اون کوله باری از "نیت ها" (:دی) فالمون رو گرفتن و نتیجه فال ما هم اینجا منتشر شد!

تفسیرشون جالب بود ولی یه جورایی اولش احساس کردم حافظ شُسته منو :| ولی بعد که رفتم شعر رو خودنم دیدم در باب نیتم بود :)

تفسیر رادیو ولباگی ها(:دی) :

ای صاحب فال! بدانید که فال شما و اسمارتیز هر دو یکسان است. ولی این هم از عجایب شیخناست. یک سخن را در جای متفاوت طوری می‌گوید که معنای متفاوتی داشته باشد. البته شاید چون شما از فضا می‌آیید همزاد اسمارتیز باشید؛ ولی در سیاره‌ای دیگر. این‌که آب حافظ هم با شما زیاد توی یک جوی نمی‌رود دلیلش هم شاید همین باشد که شما باید بگردید حافظ نسخه‌ی سیاره‌ی خودتان را بیابید. حافظی که ما داریم برای اهالی زمین کاربرد دارد. باری، آگاه باش که سیاره‌ی شما هرچه‌قدر هم که پیشرفته باشد، به گرد پای سیاره‌ی ما نمی‌رسد و کلاً فقط ما خوبیم. همینه که هست!

جواب من به تفسیر: آقا باور کنید منم از خودتونم فقط ماسکی زدم ادای این فضایی هارو در میارم :دی

جواب اونا: "بله باور مییییییییییییی کنییییییییییییییم :))"  :|

و اینم خودِ شعر جناب حافظ :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد

تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده‌اند

کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

به حق صحبت دیرین که هیچ محرم راز

به یار یک جهت حق گزار ما نرسد

هزار نقش برآید ز کلک صنع و یکی

به دلپذیری نقش نگار ما نرسد

هزار نقد به بازار کائنات آرند

یکی به سکه صاحب عیار ما نرسد

دریغ قافله عمر کان چنان رفتند

که گردشان به هوای دیار ما نرسد

دلا ز رنج حسودان مرنج و واثق باش

که بد به خاطر امیدوار ما نرسد

چنان بزی که اگر خاک ره شوی کس را

غبار خاطری از رهگذار ما نرسد

بسوخت حافظ و ترسم که شرح قصه او

به سمع پادشه کامگار ما نرسد

تفسیر خودم از شعر در یک کلام: "آره تو خوبی :|"

ولی در کل میگه خودت خوبی و بد به دلت راه نده کاری با حسودا هم نداشته باشو اینا :)

با عرض تشکر از رادیو بلاگی های عزیز ، من خودم به شخصه یه ایده ی فرهنگی جالب ولاگی داشتم که میخواستم باهاشون در میون بذارم تا اگه دوست داشتن حمایت کنن و خوب کار های جاللبی هم خودشون میکنن ، ولی خوب خودم وقت ندارم :دی

پ.ن: آقا شرمنده نتوستم بیام بخونمتون و کامنت بذارم و اینا ، وقت نمیشه (:(

پ.ن: آهنگ وب بعد از دو ماه و اَندی عوض شد :) (مساعد با احوالاتم :) )


دیدگاه ها

آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۰
^^
حافظ چیا که نگفته 
اون وقت نداشتنه چیز عادی ایه
و میمونه موزیک،که همیشه صداس که میمونه و اینا :))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۲۸
:)
آره واقعا D:
جمله سنگین بود ربطشو به موزیک نفهمیدم :دیییییی
آواتاز    وجوج جیم میگه:
   ۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۸:۰۹
:))))
رادیو بلاگ بی نظیرترین اتفاق بیانه.ما رو دور هم جمع کرده
..
از شدت علاقتون به ببعی نمی دونم.اما زمانی من شیفته سبک زندگیش بودم و سروده هایی از اون موقع دارم:
ببعی در گیسوانت می چرد
طره های بوی پشگل می دهد

#باخطی_خوش_نوشته_شود
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۲۷
بلی بلی :)
..
ببعی یهو از کجا اومد :| ولی آره منم دوسش دارم :)
:))))
آواتاز    جـاودان ـم میگه:
   ۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۶
خیلی خیلی کارِ جالبی کردن. :) من نمی‌دونم کوله‌بارِ ( :)))) ) نیت شما چی بوده، ولی جوابِ حضرت حافـظم جالب بوده. :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۷
کوله بار نیت منظور تعداد نیت هایی بود که بلاگی ها داده بودن :دی
آره جالب بود :)
حضرت حافظن دیگه :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی