×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

غمى در خوشحالى!


بزرگترین اشتباه و ضعف بعضی ها این است که میخواهند مردم را خوشحال و دور از غم ببینم..!

ولى افسوس که آهانها یا قدر نمیدانند و یا چشم بسته ، دل باخته میشوند! و همین ، غمى در خوشحالیست...



+ آهنگ وب عوض شد :)


دیدگاه ها

آواتاز    اسمان *** میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۴
اهنگ وب خیلی خوبببببببببه ...
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۱
:))))
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ ... میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۵
اهنگ وب قشنگ شده:)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۰
:))
آواتاز    nily .. میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۶
وای آره الان رفتم نگاه کردم! D: 
توجه نکرده بودم! D:
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۹
:)
آواتاز    nily .. میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۳
واقعا...! :|


+آهنگ چه ریتمِ بامزه و جالبی داره! :) خوشمان آمد!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۵
! -_-
آره معنیش هم قشنگه :) آهنگ مال انیمیشن Storks هست اخر انیمیشن اینا پلى میشه :)
آواتاز    الی .  میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۷
رمزو برداشتی؟🙃
آهنگ هم عالی :)

آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۸
عاره :)
:)
آواتاز    ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۹
^____________________^
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۸
:)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۶
سلام جونم
خوبی آرین
جمشادم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۷
سلام :)
ممنون شما خوبی؟ کم پیدایی :)
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۸
منم همون موقع پلی کردم &_&
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۸
اها :دی
اخه اول نوشتم آهنگ وب عوض شد بعد عوضش کردم گفتم شاید قبلیه که جان مریم بود رو دیدین :دی
شما نمیخواین آدرس بذارین اخه؟ -_-
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۴
موزیک :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۴
همین الان عوضش کردم :دی
خوبه؟ D:
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۴
شاید یه طوریه که نمیشه
نمیدونم...!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۵
..!

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی