×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

طنز نویسى که دیگر نمیتواند با مسخره کردن غم هایش طنز نویسى کند...


توى این دو هفته هفته اول که فرصت پست گذاشتن نداشتم

این دو سه روز اخیر هم که داشتم پست هاى زیادى رو از مغزم میگذروندم که یکیشونو بذارم

خوب سوژه هاى زیادى رو انتخاب کرده بودم...

تا اینکه ساعت ساعت 9:36 امشب

180 درجه تغییر کردم

خوب براى یه بمب

فقط یه انرژى خیلى کم کافیه

تا بترکه

بمبى که فقط خودشو له میکنه

ولى میتونه باعث تغییر بشه

این بمب

به من یاداورى میکنه

که دیگه نباید خوب باشى

وقتشه که دیگه فکر بقیه رو نکنى

چه فرقى میکنه وقتى ملاحظه میکنى و آخرش این میشه!؟

این بار آروم تر نوشتم

حتى احساسمم خیلى ناراحت نیست

آخه میدونى

امروز کاملا نابود شده

چجورى میتونه عصبى و ناراحت باشه وقتى نیست..؟

امروز آروم تر داغون تر از همیشه شدم....

چند پست بعدى شاید فقط آهنگ باشن که حس نبودمو به نمایش میذاره

دیگه حسى واسه نوشتن درونم نمونده...


دیدگاه ها

آواتاز    طاها میرویسی میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۳
من اگ تو نباشی
چجوری واسه گنده ها بکنم قاطی
اگه تو نباشی دلمو خوش بکنم به چی
وقتی ازت دورم حاجی 
هیچکس خونده!!
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۹
هــــــعـــــی
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۴:۳۹
حالت بهتر شه امیدوارم
آواتاز    η!li O_O میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۶
تصمصیمتو گرفتی ما چی بگیم این وسط؟ :)


دنیای غم بهت خوش بگذره
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۱
عه چرا همچین شدی یهو؟؟؟

آواتاز    bahar ... میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۶
): نبینمت اینطوری رفیق
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۶
با ارزوی بهتر شدن...
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۶
:(((((((((((((
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۸
چی شدی پسر ..؟!
نبینمت این طوری ...

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی