×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

صاف و صادق من چو دیدم کار هاى نادر...


صاف و صادق دیدم کار هاى نادر!

ماندم در کار زمانه در گیر این حرفاى عاشقانه!

اعتقادى خاصى بر عشق ندارم

ولیکن مثل عاشقان من بى قرارم

دیگرى گویم که خندى!

از این کارها زیاد هست تا دلببندى

اعتقادى بر جادو ندارم

ولیکن بگویم جادوگرى هست

که این زندگانى را از ما کرده غصب

دگر گویم که معجزه ننماشتم

از این رو جز خدا جادوگرى نشناختم

باز گویم معجزه نیست انگار

ولیکن در زندگى محتاج یک معجزم(معجزه ام) انگار!

چو نالم از این احوال خویش

کوبند بر سرم که رویت بپیش!

شتاب و برو در دیدگاهى

ببین این همه بدبخت راهى!

ولى گویم همان گاه با شور و شتاب

که اى عاقلان مردم که دارى عقلى تاب تاب

چو خواهیم تماشاگر مشکلات دیگران باشیم و بس

زدنگانى خودمانن از دست میرود پس!

نخواهم بینم عذاب دیگرى

تا نمانم غافل از عذاب خویشتن!

چو من سرگرم و قانع غذاب تو شوم

دگر راهى ندارم تا که تسلیم مشکلات خود شوم...

از آن بس که فکرم در گیر و مشغول است

نفهمیدم که موضوع این شعر از میانه عوض شدست! (شده است)

هر دقیقه را با ترانه اى میگذرانم

تا که از یادم روند این مشکلات بى راه حل...

----

خودم نمیدونم که چى گفتم فقط میدونم هرچى هست شعر نیمایى نیست! قصیده و غزل هم نیست! نصر هم نیست :| نظم هم نیست ! :| معمولا عین آدم شعر میگم اما الان خیلى قاراش میش هست مغزم!

خیلى حالم گرفتس امروز خعلى

پ.ن: شرمنده که پست هاى جدیدتونو نخوندم یا نصفه خوندم یا خوندم ولى نظر نذاشتم..! آخه این مدت خیلى داغونم حتى زیاد تو پنلمم نمیاد ، حلال کنید دیگه...


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۴
باز شعرت اومد شعر گفتی هههه ولی من هنوز اون شعره الاغه رو دارم تو وبمم نوشتمش حتی:))))))))))

اشکال نداره سعی کن از داغانی درای به هر قیمتی :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۳
عه؟ من ندیدمش چرا :/
سعى میکنم :)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۱
:(
اوهوم
این نوشته ای که میگی "شعر نیمایى نیست! قصیده و غزل هم نیست! نصر هم نیست :| نظم هم نیست !"این نوشته ات جمعا حرف دله...
هیم موزیک...
خیلی خوب بود من عاشق این آهنگ چارتار هستم...
ممنون :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۴
خواهش :)
اون موزیک بالا رو خوب شد گذاشتم !
چى بگم...
:)(:
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۴۱
:) خوبست
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۴
:)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۴
ان شاءالله حالتون رو به راه بشه ...

O_oاونو خودتون گفتید ... جداً خیلی خوب بود آفرین :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۵
ممنون

نه اینو خودم گفتم :| مرسى :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی