×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

شرح حال نویسى


این مدت خیلى اوضام در هم بود!

سه بار میخواستیم بریم مسافرت و کنسل شد!

که البته اونم داستانى داره...

فک کنم هفته پیش بود که این کانونى که من و برادرم توش کلاساى کامپیوترى میریم به برادرم اسمس داده بود که:

براى دوره جدید برنامه نویسى اندروید که مدرسش هم مهندش فلانى (که قبلا باهاش کلاس داشتم)(البته چون فامیله نمیدونم خودشه یا برادرش چون خودش کفت دیگه نمیاد کرمان:| ) اسم نویسى میکنیم...

و من هنوز مردى ام که برم ثبت نام کنم :|

امروز دیگه میرم ، باید برم :\

تابستون پارسال که از امتحانات ترم شروع کردم به یاد گیرى برنامه نویسى و تو چهار ما خودم رو جر وا جر کردم و تونستم موارد زیر رو یاد بگیرم ! :|:

1- html

2- CSS

3- JavaScript

4- JQuery

5- Json یکمى الیته

6- یادگیرى زبان برنامه نویسى VB.Net

7- کمى Bootstrap

و آذر هم شروع کردم به یاد گیرى بیشتر و چون تو مدرسه ها بود دیر به دیر کار میکردم و اینا را فرا گرفتم! :

8- یادگیرى کامل کتابخانه Booststrap

9- یادگیرى زبان برنامه نویسى #C یا همان سى شارپ

10- یار گیرى برنامه نویسى با پایگاه داده با microsoft SQL Server 2014

11- یاد گیرى برنامه نویسى پایگاه داده ADO.Net

12- یاد گیرى کتابخانه اى براى راحت تر کردن ارتباط با پایگاه دادهEntityFramWork

13- یاد گیرى معمارى لایه بندى نرم افزار و معمارى ها و الگو هاى مورد نیازش

------

البته همینایى که میگم مثلا زبان هاى برنامه نویسى VB.NET و C Sharp یاد گیریشون شامل یاد گیرى مباحث پیشرفتشونم میشه مثل شى گرایى - و مباحث جدیدى که اومده و یا مثل thread و exeption body و غیره

سرتونو درد نیارم خلاصه :|

به معناى کامل من سرویس شدم! اما تونستم تو یه سال اینارو یاد بگیرم خداروشکر ! :\

البته معمارى لایه بندى نرم افزار سخته واقعا و تجربه بالایى میخواد که بنده هنوز ندارمش :|

---———

یعد از اینا یه چند تا نرم افزار ساختم براى تمرین براى خودم...

دوست دارم تو یه شرکت نزم افزارى کار کنم اما میترسم خدایى! :\

همه جا یا کارت سربازى میخوان ، یا تجربه بالا میخوان

عاغا کاراموزى هم قبول میکنم :|

————

الانم که در حال یادگیرى asp.NET MVC هستم :)

مامانم میگه اگه یکم دیگه ادامه بدى دیگه نمیذارم برنامه نویسى کنى :|

میگه خیلى عجله دارى هنوز کلى وقت دارى!

ولى من حس میکنم وقتم داره تلف میشه بعضى موقع ها میگم کاشکى میشد میگفتى:

اجى مجى لا ترجى بعد همه چى بره تو مخت یاد بگیرى :|

یا به قول این خارجکى ها آبرا کادابرا :|

واقعا معذرت میخوام از همگى که اگه کل پست رو خوندید دیگه مغزتون پاشیده رو این جملات آخرى شرمنده واقعا :))) :|


دیدگاه ها

آواتاز    ... UCGAIN ... میگه:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۴
سلام داداش
شما که خدای برنامه نویسی فریمورک .net هستی چرا نمیری کار آموزی ؟
از کم شروع کنین و به بالا ها برسین.
از دانشجو های کامپیوتر دانشگاه باهنر بپرسین که برای کار آموزی کجا اونا رو میفرستن؟
چون یه درسی به نام کارآموزی , رشته های مهندسی دارن که باید برن توی یه شرکتی متناسب با رشته شون , کار کنندو کار یاد بگیرن!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۶
والا من خودم خیلی دوست دارم که برم و یه جایی مشغول به کار بشم حتی اگه شده اول با کاراموزی!
اما بنده 15 سال سن دارم و متاسفانه در این موارد مشکل ساز میشه...
:)
آواتاز    ⓂⒶⒽⓈⓐ ... میگه:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۲
اوووه
افرییین
سخته خیییییلییییی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۵
البته این که بگى سخته سخت تره !  :)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۸
^___________^
بابا این همه چیز ادم بلد باشه بعد بهره نبره من باس زود تر شروع میکردم اصن

آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۹
بهره که میبرم
اما دیگه معزم نمیکشه که چجورى بهره ببرم :|
ماهى رو هر وقت از آب بگیرى


میمیره :|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی