×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

زمانى حوصله سر بر میشود :)


وقتى معلم زیست زیادى زر زر میکنه :دى

به نظرم درس کار و فناورى خیلى درس مسخره اى هست :\

بخش کامپیوترش که اینقدر آسون و چرت و مسخره و تحقیر آمیز هست برام که دوست دارم برم نویسنده کتاب رو بزنم :\

تو گارگاه کامپیوتر در حدى بودیم که بچه ها نشستن بعد از کار کانتر (یه بازى مسخره که نمیفهمم از چه چیزش خوششون میاد :| ) بازى کردن -_-

معلم زیستمون هم عوض شد اون قبلیه خودش گفت نمیاد :| ولى داره به هشتمى ها درس میده :\

خیلى بهتر از این بود خدایى -_- هم جوون تر هم باحال تر ، این چیه مرتیکه پیر خُشک مترسک :|

شیمى امروز آزمایش داشتیم ، معلم میخواست وسایل و مواد رو بیاره تو کلاس بعد همین که داشت از کلاس خارج میشد گفت: آرین کو تو بیا ! و منم عین این حمال ها همراش رفتم آزمایشگاه بشر و منیزیم و لیتیوم و اینارو آوردم -_-

و بعد از کلاس هم عین این حمال ها شستمشون و بردشمون سر جاش :\

افتضاح ترین حس رو سر کلاس شیمى دارم زمانى که دبیر دو ساله که تا حالا اول کلاس صدام نکرده که ازم درس بپرسه :| و وقتى بقیه میرن و عین خر تو سوالش میمونن حرصم میگیره :\

دارم واضح بهش میگم آرایش الکترونى رو بنویس دیگه لامصب ، عین بز در و دیوارو نگاه میکنه :\

البته این حس رو فقط برا شیمى دارم وگر نه اصلا دلم نمیخواد مثلا دبیر ادبیات صدام کنه ازم درس بپرسه :\

امسال کلا به این اخلاق معاونا عادت کردم که سر صف وقتى بچه ها همه حرف میزنن و من فقط عین بز به چشاى معاون زل میزنم که زر زراشونو گوش کنم میگن: آقاى "فامیل"

و بعد از این همه بچه ها عین این گل آفتاب گردوند روشونو میکنن به من و بعد ساکت میشن :|

امسل مثل اینکه خیلى تو دیدم :\

این هفدمى ها امسال تازه به جمع ما پیوستند هر کدومشون از کنارم رد میشن میاد سپر به سپرم رد میشن و کلشونو به معناى این که خیلى بلندى تا آسمون خم میکنن :\

امسال هم مثل سال هاى گذشته و گذشتش تقریبا از همه بچه هاى مدرسه حداقل یه بار کلمه "دراز" رو شنیدم :\

از حسودیشونه عاخه از این قد هاى رشید ندارن :دیییییییییییى

امسال صندلیم ردیف آخر کلاس به صورت تک نفریه...! :)

کلا رابطه خوبى نمیتونم در این بابت ها بر قرار کنم با هم کلاسی هام! خوب از یه لحاظى تنهایى نشتن خوبیش اینه که به درس گوش میدى از یه لحهظى هم بده و وقتى وسط درس خسته میشى دیگه کسى کنارت نیست که چرت و پرت بگین یه ریفرش بشى واسه مبحث بعدى :دى

خیلى ناراحتم ! و حالم خرابه! دو سه تا پست غم انگیز خویشتن پندارانه دارم که حرف دلمن و فقط میتونم پیش نویسشون کنم :(

کارم شده هر شب گوش دادن سه چهار تا آهنگ تکرارى...

با خودم شرط کردم که اگر کنکورى تا زمان من وحود داشته باشه ، باید در رشته ریاضى ، شیمیشو صد در صد بزنم :\ و ریاضى فیزیکشو بالاى شست :|

نمیدونم چرا امسال الجصلا فیزیک رو نمیفهمم ! معلم که همونه ، شاید من تغییر کردم! یا شاید هم چون ساعت آخره بعد از چهار ساعت ادبیات :\

سر زنگ هنر که زنگ اول بود دبیر اسممو صدا کرد و گفت کارتو بیار...

دفترمو که بردم و به طرز خسته اى گفتم بفرما اینم از فضاهاى خالى و پر که گفتین فقط من تویه کادر کشیدم!

جواب داد: چرا یکى؟

گفتم پس چند تا؟

گفت دو تا

اومدم بگم چرا دو تا؟ با خودم فکر کردم اونم حتما میگه پس چندا :\ بنابر این منصرف شدم و گفتن:

صرفه جویى در مصرف جا کردم دیگه این فنجونه تو کادر داخل فنجون رو بنفش زدم یعنى فضاى پر و بیرونشو آبى زدم یعنى فضاى خالى اینجورى نصف صفحه الکى هدر نمیره! :\

اونم گفت حالا منم تو نمره صرفه جویى میکنم که هدر نره :\ بعد اول یه صفر گذاشت (:|) بعد یه نگا به من یه نگا به دفتر یه نگا به من و داد پونزده :\

خیلى خستم الانم دارم میرم کلاس موسیقى بدون این که خیلى تمرین کرده باشم -_-


دیدگاه ها

آواتاز    دختر خاکستری میگه:
   ۱۱ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۵
عه یادش بخیر زنگای هنر. من اتفاقا هنر و ادبیات خیلی دوست داشتم ^__^
ولی این فیزیک و شیمی سال آخر پدر عادمو در میارنا :|
معلماتونو خیلی خوب توصیف کردی D:
20
آواتاز    پاسخ:
   ۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۷
:)
آواتاز    Bahar Alone میگه:
   ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۶
اصن با توجه به قد رشیدت!!هر موقع شبکه نهال آریو پخش میکنه یاد تو می افتم:|| 
نهمی؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۹
:|
من همیشه در یاد ها هستم :\ :))
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۵
خب حدس زدن اینکه چی میخواستم کامنت بذارم رو به عهده ی خودت میزارم :-"
پرید هر چی نوشتم :|
آواتاز    پاسخ:
   ۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۹
اوه -_-
زیاد برام اتفاق افتاده درکت میکنم :)))
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۵
((((-: نقاشیو کلاس چندی عمو؟
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۲
نقاشى چه ربطى به کلاس چندمى داره!؟ :\
اول ابتدایى ، خوبه!؟ -_-
:)))
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۶
آرین کو تو بگو دادا چرا ایقد پستت طولانیه -___-

خو تو میتونی چنتا پستش کنی ایقِه اذیت نشی به مولا :/

من برم بخونمش :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۳
یا نمیذارم یا میذارم طولانیه D:
باور کن اول هر پستم به امید یه پست کوچیک میام ، دیگه هى خودس میاد -_-
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی