×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

درگیری مغزی :/


اول از همه بگم اون پست رو پاک کردم همون قبلیه چون تصمیم گرفتم که وبمو باهاش داغون نکنم ! هر چند خودمم اروم تر شدم ( ولی هنوزم یکمی داغونم -_- )

یگذریم...

عاغا من نمیفهمم امسال و کلا سال های نو که میرسن چرا اینجوری ان !

الان که پست میذارم ساعت 1:13 دقیقه صبحه و ساعت 8 دو سه ثانیه هم عید هست !

خوب همه میدونیم از ساعت 12 شب به بعد روز بعدی حساب میشه و از اون جایی که سال بعد میشه 8 صبح پس روز بعدهم از همین ساعت شروع میشه قاعدتا !

حالا سوال من اینجاست که بچه هایی که بین ساعت 12 شب شنبه تا 8 صبح یکشنبه به دنیا میان تاریخ تولدشون دقیقا چه روز و تاریخی هست ؟  :/

مثلا سال 1394 ماه 12 و روز 29.5 ؟؟؟  :|

در زمان مفقود الاثر شده به دنیا اومدن ! ؟  :|

یه ربع به یکشنه؟   :|

نصف الشنبه یکشنبه ؟؟  :|

لطفا منو مطلع کنید خنده  D:


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۶
اونا مث برگه های امتحانی ک بالاش مینویسن:سال تحصیلی95-94 اونام دقیقا سال تولدشون همچین حالتی داره بازم سوالی داشتی مدیونی نپرسی:)))))

افرین ک اون پست و پاک کردی:)


آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۰۲
با شه میپرسم ، مش غول زنده ام اگه نپرسم 😂😅 D:

:)
آواتاز    ناشناس میگه:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۲
i dont know:(
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۶
:(

خودتون رو معرفی نمیفرمایید ؟؟  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی