×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

بگم در جریان باشین فقط...


فقط بگم که در جریان باشید...

الان داشتم یه پست بیست سی خطی رو به انتها میرسوندم که پر از درد و دلایی بود که هیچ وقت از سینه ام خارج نشده بودن...

ولی حیف که دستم خورد روی کلید F5 کیبورد...

دیگه نای تایپ کردن از نو رو ندارم...

این حرف ها هم با مثل بقض ریخته میشه تو گلوم...

این بازیه سر نوشته...

فک کنم میخواد از درون اینقدر پرم کنه که منفجر شم...

نمیدونم تا کی زنده بمونم...

همیشه عقیدم اینبوده که ما یه بار زندگی میکنیم...

فقط یه بار 15 سالمون میشه...

فقط این ثانیه میگذره...

پس باید این یه بار هارو با شادی و به درکگفتن های به غم گذروند!

ولی خودم تنها کسیه که این نصیحتو بهش نمیکنم...

چون میدونم که نمیتونم...

یه بار هم که دستم ذهنم رو نوشت... ریلود شدن صفحه بیان ، جلوی بیان احساساتمو گرفت...


دیدگاه ها

آواتاز    رادیو بلاگی ها میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۰۶:۵۲
سلام
شما یکی ازسوژه های خبریه ما بودین :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۰
عه؟ بیام ببینم :)))
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۲
جدی:))))))))

ههههه ببخشید نمیدونستم شرمنده ههه:))))

مچکرم:)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۵
نه بابا مهم نی وب زدیم واسه همینرکارا دیگه :))))
دشمنت شرمنده :)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۱
ممنننننننننننننننننننننن ینیییییییییییییییییییی اخررررررررررررررررررررررررش رگموووووووووووووووووووووووووووو از دسسسسسسسسسسسسس ایییییییییین بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان میززززززززززززززززنممممممممممممممممممممممممممممممممممم حااااااااااااااااااااااااااااالا ببیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین اه:///////

یکم کیبوردم شکست فقط:/

چه وضعشههههههههه خب:////////////////////////

اه اصن اول مهرت تبریک باااااااااااااااابااااااااااااااااااااا:)))))))))))))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۰
وب منم رگشو از دست تو میزنههههه چون با این همه حروفى میذارى ریسپانسیو بودن وبمو کلا به گند میکشى :)))
ولى به درک :))))
ممنون از تو هم مبارک :)
آواتاز    Afshin ☼_☼ میگه:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۵
خسته بنظر میای برادر 
من که یه مدته فکر کردن به خودمو کنار گذاشتم :))
در جواب فحش مردمم میخندم کاملا به این نتیجه رسیدم همه چیز این دنیا اونقدر ناپایداره که هیچی رو نمیتونی واسه خودت داشته باشی و نگهش داری 
دست از تلاش برداشتم دست از دوست داشتنم برداشتم دیگه از چیز جدیدی خوشم نمیاد
همینجوری فقط راس راس را میرم :))

آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۴
خیلى خسته...
والا من به خودم فکر نکندم و بیام بیرون خانواده باهام دعوا دارن :|
چى بگم والا... حالا حرف هاى بلاگى هارو من "شوخى" با تو حسابشون کردم تو هم شوخى حساب کن :)
ولى تو زندگى واقعى دیگه شوخى نیست...
آواتاز    بهار خادمی میگه:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۰۶:۰۲
من شدده سه بار پاک میشه دوباره از اول مینویسم.‌..نمیدونم با خودم لج میکنم یا با صفحه کلیدم‌‌.‌
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۵
آخه من سى خط احساسمو زر زدم پاک شه دیگه حسش نمیاد دوباره بنویسم :|
آواتاز    ❥ آراگل ❥  میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۷
چه بهتر :/

وجدانا پست غمگین نزارین :(
تورو خدا :(
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۷
:|
چه کنم دیگه... یه موقع هایى حالتش هست...
آواتاز    عای عم بــــهـــــار D: میگه:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۹
:)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۱
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی