×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

بللللللللللند شیییییییییین :|


خوب میخواستم بگم منم با اینکه روزه نیستم ولی بیدارم  :|

بلند شین حالا  :/

یه وضی دارم آخر شبی هم دارم صفحه وب درست میکنم هم نرم افزار درست میکنم هم n-layer تمرین میکنم :|


خوب اینو ببینید یا دلتون بسوزه یا به حال بیاین :/

فوتو بای می ، دیس از مای سیستم :)  البته اینو الان نگرفتم ولی الان همچنان همین حالتی ام ! فقط اون گیلاسا دیگه نیستن  :(


دیدگاه ها

آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۷
خدا قوت
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۸
:|
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۴
نوش جان:/

کوفتتم نشه

نمیتونستی زودتر بیدار کنی؟:/خواب موندیم خب.......

خسه نباشی فرزندم :)


آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۱
من تازه این پست رو 10 دقیقه زود تر از سحر گذاشتم :/

خوبه خودت سحری :\
مرسی  :)
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۴
"من" بیدار است
جووون یکی بعد من پیدا شد که روزه نیست👍👍
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۸
:)
:|
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۸
/: بیکاری دیگه ادمی روزه نمیگیره واسه چی بیدارمیشه
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۸
واسه انجام سه تا پروژه  :|
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۲
O_o
موفق باشی دوست کورم :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۵۵
:|
ممنون و همچنین دوست کور متقابلم :)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۹
اینقد با لین بی صاحاب کار نکن کور میشی مثه من :///
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۰
خوب من همین الانم کورم  :|
متاسفانه شغل آیندمم با استفاده از همین بی صاحابه  o_O
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۲
من الان بیدار شدم
خخخخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۹
منم تا همین الان داشتم رو این صفحه ای که می خواستی کار میکردم  :|
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۶
بیدارییییمممم

اتفاقا من گیلاسم خوردممم ^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۷
عه :)

چه خوب ^_^
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۵۹
بیدار بودیم :///
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۳
عه شما هم؟
:|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی