×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

اونایی که واقعین قبول دارن...


خوب من 1 سال و نیم 2 سالی میشه که با بیانم! البته اول با یه وب دیگه شروع کردم و محتواش دل نوشته نبود...

15 یا 16 ماه پیش هم همین وب رو زدم...

اون موقع خیلیا که الان میشناسم نبودن خیلیا بودن من نمیشناختم و...

خوب اون موقع هم هنوز این موضوع جعبه دنبال کنندگان و دنبال کنید و فهرست دنبال کنندگان و شوندگانی نبود که...

باید دونه دونه میرفتی وبلاگ دوستات سر میزدی ببینی پست جدید چی گذاشتن...

خوب این دنبال کنندگان جنبه های مثبتی داشته و کارو راحت کرده اما بدیش هم به بعضی (دنبال کننده نماخخخخ:)) هست.

یادمه اون موقع هم خیلی وبلاگارو زیر و رو نمیکردم و کامنت بذارم... خوب نمیدونم چرا ولی نمیخواستم خیلی تعداد زیاد شه

هنوزم که میبینید چه اونایی از اول بودن چ نه که دنبال کننده هام 28 تاست بعد از یه سال و خوردی...

ولی خوب موضوع اصلی اینجاست این 28 تا هم در اصل 28 تا نیست... میتونم بگم تقریبا 10 نفرشون حتی نظر هم نذاشتن...

از امروز شروع میکنم...

اگه ببینم این روند همینجور ادامه داره عکس دنبال کننده هارو بر میدارم... بعدش تعدادشون... و بعد اگه ادامه پیدا کرد کلا جعبشو از وبم بر میدارم

چون کسایی که واقعا همراهن و میخونند خودشون میرن تو پنلشون دنبال میکنن...

هرکی میخواد بهش بر بخوره خوب بخوره به درک... چون اگه حتی یک پست رو هم میخوندن بهشون بر نمیخورد... خوب من تعداد نظر و بیننده پستم برام مهم نیست... خوب من که زورتون نکردم که ببینید.

اما این دیگه خیلی بی شرمانست که بعضیا به خاطر تبلیغ میان اینکارو میکنن...

خوب راستش الان یه دلیل بهتری واسه دنبال نکردن و محدود گذاشتن تعداد بیننده های وبم دارم...

اونایی رو هم که میخونن و خوب اگه غمی باشه هم دردی و شادی باشه شاد میشن رو هم خیلی بهشون احترام میذارم دمشونم گرم...

حالا تعداد دنبال کننده های من که کمه... ولی خیلیا هم هستن که فقط وبو میبینن میاد اون دکمه 'دنبال کنید' رو میزنن و دیگه یه بارم بر نمیگردن...

پ.ن: پیشاپیش از دوستانی هم که فالوئر نما نیستن (خخخ) نهایت عذر خواهی را دارم  :)


دیدگاه ها

آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۹
یعنی حرف دل خیلیا رو زدی:-)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۷
:)
آواتاز    reyhane hastam میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۶
من اهنگ باشه فقط گوش میدم دانلود میکنم,  متن بلند بالا حوصله م نمیکشه بخونم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۷
:|
خوب شمارو که میشناسم !
قبلا اعلام حضور کردید تو پستای دیگه  :D
روی صحبتم با اوناییه که فقط میان دنبال میکنن که خودشون برن تو جعبه دنبال کننده ها یا من برم بهشون سر بزنم
آواتاز    younes noori میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۱
راست میگی.....
بازدید کننده ها باید هدف مند باشند
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۷
:)
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۳
لایییییییییییییک
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۷
:)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۴
عصن خیلی لایک
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۰
:)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۳
:| آرامشتو حفظ کن
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۰
نمیتونم!
جدیدا هر چی میرم جلو تر اعصابم بیشتر خورد میشه  :|
نمیدونم چرا  :|
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۹
قبلا ً در این باره خیلی حرف زدم ، همونا به علاوه ی اینکه کار درستیه :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۱
:)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۶
وری وری لایک داری

آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۱
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی