×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

امروز -_-


هر چند باید این پست رو ساعتای ده میذاشتم ولی الان میذارم :/

دقیقا امروز 10 ساعت کلاس بودم :| از ساعت 7 صبح تا 12:30 ظهر بعد ساعت یک رسیدم خونه تا غذا خوردم شده 2 بعد دوباره ساعت چهار رفتم که به کلاسى که ساعت 5 هست برسه و دوباره کلاسم از ساعت 5 تا 9 شب ادامه یافت  :|||

حالا منم که شب ساعت 4:15 صبح خوابیده بودم :/ یعنى کلا من دو ساعت خوابیدم :||||  و سر کلاس ساعت پنج مبحثمون رسیده بود به معمارى لایه بندی نرم افزار یا به قول معروف nlayer یعنى دهنم قشنگ به آسفالت چسبید :-|

معمااااارررررى لایه بندددددییییى نرم ااااففففززززااااااار :/  -_-

الانم که عین این جنازه ها شدم سر کلاس کلا دیگه آخراش آنتن نمیدادم تازه عمق فاجعه رو ببین استاد نیم ساعت زود تر کلاسو تعطیل کرد گفتش که دیگه تا همینجا بسه بیشتر بگم خسته این دیگه متوجه نمیشین خودش هم دیگه داشت خواب میرفت :/

جالب تر از اون میگفتش که شما اگه بتونید 10 درصد این مطالبیو که الان میگم بفهمید خوبه  :||||||  بقیشو با تمرین درست میشه :/

خلاصه فردا هم باید ساعت 8 برم دوباره سر همون کلاس تا ساعت 12 ظهر -___- 

پ.ن : قبول دارم واقعا هم براى خودم سخته که چجورى یک بچه 14-15 ساله داره معمارى نرم افزار رو یاد میگیره -___-

حقیقتا فک میکنم اگه مثلا هم کلاسیاى من سر این کلاس نشسته بودن مغزشون ذوب شده بود :/ از من با چهار تا فن دو متر در دو متر سالم موند :|||

پ.ن ٢: پ ن یک چه طولانى شد -____-


دیدگاه ها

آواتاز    ツ η!li میگه:
   ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۰
پ ن دو منو ترکوند :| خخخخ :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۰
خخخ  :)
آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۳۱
موفق باشی :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۱
ممنون :)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۷
اوه چرا اینقد فشرده :)
اینام تموم میشه خاطره میشه :))
ولی میفهمم خیلی سخته :|
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۰
والا مدرسه که کلا رو مغزه و دیوانه میکنه با این برنامه هایی که نمیفهمن چجورى بچینن -__- ، اون کلاسه هم که چهار ساعتى هست نکبت :/
بعله تموم میشه بعد ما میریم دانشگاه میگیم یادش بخیر معمارى نرم افزارو تو پونزده سالگى یاد میگرفتم :||
هووم :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی