×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

از همه شان بدم می آید...


از همشان بدم می آید

از همه آن چیز هایی که مرا به یاد بچگی هایم می اندازد...

حتی سه سال پیش...

مانند این آهنگ ، زمانی که بچه بودم و هنوز دبستان میرفتم برادرم هر از چند گاهی پخشش میکرد...

Singer: Katy Perry

Song: The One That Got Away

Link source: arian-az.com/wp-content/uploads/2016/10/07.The-One-That-Got-Away.mp3


دیدگاه ها

آواتاز    دختر خاکستری میگه:
   ۱۱ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۵
متاسفانه درک میکنم (:
آواتاز    Bahar Alone میگه:
   ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۹
:))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۳:۰۷
:):
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۷
:((((
آواتاز    پاسخ:
   ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۳:۰۷
:(
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۴
هعی :(
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۵
:(
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۰
اتفاقا من بچگیمو دوست داشتم...مثلا چندین سال بعد خاطراتی ک منو به یاد الان بندازه از همین الان متنفرم
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۹
خوب من چون بچگی نداشتم! از بچگیم بدم میاد!

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی